Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Про нас / Історія

Компанію Publicity Creating було засновано у січні 1998 року. За час своєї діяльності компанія пройшла шлях від невеличкої фірми до провідного гравця українського PR-ринку.

Спочатку компанія надавала комплекс послуг у галузі реклами, PR та інших маркетингових комунікацій. Першими клієнтами були компанії з ринку інформаційних технологій, адже керівник Publicity Creating Валерій Курейко був відомим своєю  успішною роботою у провідних IT-компаніях. Надалі компанія розширювала спектр ринків, охоплюючи ключові напрямки бізнесу, з метою набуття досвіду. Через рік до роботи в компанії долучилась Руслана Плис, яка до того працювала позаштатним журналістом та копірайтером,  згодом стала PR менеджером, креативним директором, а потім керуючим партнером компанії.

Визначальним для компанії став 2000 рік, коли сфера зв'язків з громадськістю стала приорітетною. В цей час PR дедалі більше відокремлювався від рекламного ринку. Компанія почала позицонувати себе у галузі PR та надавати спектр послуг саме у цій сфері. У рамках комплексних програм для клієнтів, було задіяно такі  інструменти як  статті, піар-кампанії у ЗМІ, участь у виставках, різноманітні піар-заходи - від корпоративних свят до конференцій. Список клієнтів компанії збільшувався, а якість послуг зростала, так само збільшився і штат співробітників. В компанії з'явились власні розробки, технології та схеми. Керівництво почало активно виступати на різних публічних заходах .

Наступний етап розвитку Publicity Creating почався у 2006 році, коли компанія репозиціонувалась у напрямку стратегічних комунікацій. Це був логічний крок, що відображав цілеспрямовану роботу та  активне сприяння досягненню маркетинговим результатам  -   PR від Publicity Creating як правило виконував  для клієнта стратегічну функцію розвитку бізнесу. Компанія запропонувала клієнтам  нові послуги та методики, наприклад такі як  PR-аудит. Було впроваджено низку корпоративних стандартів, вдосконалено організаційну структуру, прописано бізнес-процеси.

У період активного зростання PR-ринку, що спостерігалося протягом 2007-2008 років, компанія увійшла до списку провідних операторів українського ринку.  Це стало можливим, завдяки великому досвіду та постійному вдосконаленню якості послуг, а також розширенню зв'язків із партнерами в Україні та за кордоном.

Наразі Publicity Creating входить до трійки найбільш відомих і до п’ятірки найбільш професійних PR-агенцій України (за підсумками  рейтингу "Золоте Зерно" 2007, 2008 р.р.)

Компанія також є Інформаційним лідером галузі (переможець медіа-рейтингу PR-агенцій, 2007, 2009, 2010 р.р.) і лідером рейтингу активності у соціальних мережах (1 місце серед PR-агенцій за підсумками Social Media Activity Index  2011, 2012).

Publicity Creating проводить активну громадську діяльність, є ініціатором та учасником багатьох значущих для галузі проектів.

За експертними оцінками, у 2008 році частка компанії в преміум-сегменті PR-ринку становила  близько 7%,  а частка  в сегменті В2В – близько 4,8%. Основними групами клієнтів стали українські виробники та компанії сектору В2В.
 

Із настанням  фінансово-економічної кризи восени 2008 року, всім клієнтам було вчасно запропоновано антикризові програми та надано необхідний консалтинг, що дозволило ефективно проводити піар-діяльність у нових умовах. Клієнтам було запропоновано нові форми і методи просування, насамперед,  PR в Інтернет. Посилився напрямок консалтингу, дослідженнь та моніторингу.

В 2009-2010 р.р. в компанії не було скорочено жодного співробітника,  якість послуг залишилась на високому рівні. Publicity Creating  не просто допомагала клієнтам пережити кризу, але й готувала  їх до  розвитку й росту в пост-кризовий період.

 У 2010-2012 р.р. збільшилась кількість нових клієнтів та реалізованих проектів, було розширено штат співробітників компанії.  Це, зокрема, стало результатом впровадження маркетингових програм для клієнтів  "Конкретний результат, справедлива ціна" (2010 р.) та "Ми вирішуємо завдання клієнта" (2011 р.), "Всі шляхи ведуть до Publicity" (2012 р.)

Сьогодні Publicity Creating  впевнено дивиться в майбутнє.  Не зважаючи на складний період у житті Україні, протягом буремного 2014  року вдалось зберегти постійних клієнтів та залучити нових, проводиться активна робота у напрямках Digital PR, інтеграція офф-лайн та онлайн комунікацій, йде розвиток галузевих практик,  має місце вихід на нові сегменти ринку. Структура компанії оптимізована, побудована нова, більш ефективна схема роботи персоналу, в результаті якість обслуговування залишається на високому рівні, при цьому вартість послуг є доступною для більшості компаній.   У  2014 році  компанія планує займати не менше 4,3% ринку комерційних PR в Україні. Вже прийнято нову маркетингову програму на 2014  рік під красномовною назвою "Точно в ціль!".

У 2015-2016 р.р. компанія переформатувала орг.структуру (перехід на проектний принцип роботи), переїхала в новий офіс та запропонувал клієнтам кілька нових послуг, зокрема інформаційний супровід маркетингової діяльності на торгівельних Інтернет-порталах. 

Історія продовжується!
 

 

 

7.08.2017
Компанией Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий
5.07.2017
Четвертый год подряд
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?