Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Тренінги

Фахівці  Publicity Creating проводить ексклюзивні авторські семінари-тренінги та майстер-класи з найбільш актуальних тем в галузі PR та комунікацій.

Визначна особливість семінарів-тренінгів – практична спрямованість. Слухачі отримують не тільки системні знання, а й практичні навички. Всі семінари ілюструються прикладами із практики, і підкріпленні багаторічним досвідом Publicity Creating.


Основні теми навчальних заходів для корпоративних клієнтів на поточне півріччя :
  • "Розробка довгострокових комунікаційних  та піар-програм",  семінар-тренінг
  • "PR в Інтернет: нові форми та широкі можливості", семінар-тренінг
  • "Digital PR, просування в соціальних мережах", семінар-практикум
  • "Соціальні мережі для В2В компаній: з чого почати та чого реально можна досягнути", семінар-практикум
  • "Відео як ефективний засіб PR-просування. Інформаційна та професійна складова відео", семінар-тренінг
  • "Оцінка ефективності PR -  методи та схеми", семінар-практикум
  • "Зв'язки зі ЗМІ без ілюзій", семінар-практикум
  • "Посилення інформаційних приводів", майстер-клас
  • "Контент-аналіз ЗМІ: про що мовчить статистика", семінар-практикум
  • "Соціальні мережі: присутність, просування, спілкування. Практичні поради для компаній", семінар.
  • "Використання соціальних мереж, Інтернет-відео та  PR-складової в цілому у процесі продажів", семінар-тренінг.
  • "Медіа-тренінг для керівників і топ-менеджерів компанії: як вільно та ефективно спілкуватись із ЗМІ", семінар-практикум.

Програми семінарів-тренінгів та іншу додаткову інформацію Ви можете отримати, заповнивши форму зворотнього зв'язку у розділі Контакти.  

Типові програми адаптуються під потреби кожної компанії-клієнта.

7.04.2017
Publicity Creating является PR-партнером виставки elcomUkraine 2017
10.03.2017
Малый фильм о производстве зубной пасты
4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?