Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Тренінги

Фахівці  Publicity Creating проводить ексклюзивні авторські семінари-тренінги та майстер-класи з найбільш актуальних тем в галузі PR та комунікацій.

Визначна особливість семінарів-тренінгів – практична спрямованість. Слухачі отримують не тільки системні знання, а й практичні навички. Всі семінари ілюструються прикладами із практики, і підкріпленні багаторічним досвідом Publicity Creating.


Основні теми навчальних заходів для корпоративних клієнтів на поточне півріччя :
  • "PR в кіберпросторі"
  • "Розробка довгострокових комунікаційних  та піар-програм на 2019-2020 роки",  семінар-тренінг
  • "PR в Інтернет: нові форми та широкі можливості", семінар-тренінг
  • "Digital PR, просування в соціальних мережах", семінар-практикум
  • "Соціальні мережі для В2В та В2С компаній: з чого почати та чого реально можна досягнути", семінар-практикум
  • "Відео як ефективний засіб PR-просування. Інформаційна та професійна складова відео", семінар-тренінг
  • "Оцінка ефективності PR -  методи та схеми 2019 року", семінар-практикум
  • "Нові зв'язки зі ЗМІ без ілюзій", семінар-практикум
  • "Посилення інформаційних приводів", майстер-клас
  • "Контент-аналіз ЗМІ: про що мовчить статистика. Чи знає про це кліент?", семінар-практикум
  • "Соціальні мережі: присутність, просування, спілкування. Практичні поради для компаній в наступні роки", семінар.
  • "Використання соціальних мереж, Інтернет-відео та  PR-складової в цілому у процесі продажів", семінар-тренінг.
  • "Медіа-тренінг для керівників і топ-менеджерів компанії: як вільно та ефективно спілкуватись із новими ЗМІ", семінар-практикум.

Програми семінарів-тренінгів та іншу додаткову інформацію Ви можете отримати, заповнивши форму зворотнього зв'язку у розділі Контакти.  

Типові програми адаптуються під потреби кожної компанії-клієнта.

15.11.2018
К работе над проектом агентство привлекло независимых экспертов
8.11.2018
В опитуванні планується участь понад 250-и ТОП-менеджерів
25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?