Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Тренінги

Фахівці  Publicity Creating проводить ексклюзивні авторські семінари-тренінги та майстер-класи з найбільш актуальних тем в галузі PR та комунікацій.

Визначна особливість семінарів-тренінгів – практична спрямованість. Слухачі отримують не тільки системні знання, а й практичні навички. Всі семінари ілюструються прикладами із практики, і підкріпленні багаторічним досвідом Publicity Creating.


Основні теми навчальних заходів для корпоративних клієнтів на поточне півріччя :
  • "Розробка довгострокових комунікаційних  та піар-програм",  семінар-тренінг
  • "PR в Інтернет: нові форми та широкі можливості", семінар-тренінг
  • "Digital PR, просування в соціальних мережах", семінар-практикум
  • "Соціальні мережі для В2В компаній: з чого почати та чого реально можна досягнути", семінар-практикум
  • "Відео як ефективний засіб PR-просування. Інформаційна та професійна складова відео", семінар-тренінг
  • "Оцінка ефективності PR -  методи та схеми", семінар-практикум
  • "Зв'язки зі ЗМІ без ілюзій", семінар-практикум
  • "Посилення інформаційних приводів", майстер-клас
  • "Контент-аналіз ЗМІ: про що мовчить статистика", семінар-практикум
  • "Соціальні мережі: присутність, просування, спілкування. Практичні поради для компаній", семінар.
  • "Використання соціальних мереж, Інтернет-відео та  PR-складової в цілому у процесі продажів", семінар-тренінг.
  • "Медіа-тренінг для керівників і топ-менеджерів компанії: як вільно та ефективно спілкуватись із ЗМІ", семінар-практикум.

Програми семінарів-тренінгів та іншу додаткову інформацію Ви можете отримати, заповнивши форму зворотнього зв'язку у розділі Контакти.  

Типові програми адаптуються під потреби кожної компанії-клієнта.

18.07.2018
В русле тенденции здорового образа жизни, мы решили открыть офисную площадку за городом
11.07.2018
Служба аналітики та моніторингу долучається до обслуговування всіх наших клієнтів
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?