Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Статті / Обговорення / В центрі уваги — етика
15 Грудня 2022
В центрі уваги — етика

Не секрет, що навіть у довоєнні часи рекламний креатив іноді не враховував питання PR, а в більш загальному сенсі — етичні принципи. Іншими словами, якщо слоган чи сценарій рекламного ролику був креативним з рекламної точки зору, то фахівці далеко не завжди вважали за потрібне продумати ще й піар-ефект від такої комунікації. Тому виникало чимало питань до етичної складової різних рекламних кампаній, і навіть корпоративних програм. Сьогодні необхідність моніторити рекламний креатив на відповідність нормам етики ще більш актуальний. Навіть такі звичні акції , як наприклад “Чорна п'ятниця”, в умовах блек-аутів та відсутності електроенергії можуть сприйматись населенням негативно. І навіть безумовно корисна ініціатива про створення “Пунктів незламності” наражається на критику через свою занадто пафосну назву. Найбільш яскравою та масовою реакцією на невідповідність контенту в соцмережах є численні критичні коментарі до безтурботних світлин з-за кордону, або ж красивих апетитних страв, що хтось запостив у День пам'яті жертв Голодомору. Тому перш ніж транслювати повідомлення, варто оцінити їх етичний бік, з урахуванням нашого сьогодення. Це можна зробити за допомогою нового продукту від Publicity Creating  - "Етична PR-експертиза"

 
28.07.2023
Як створити прес-службу підприєства в оптимальний спосіб. 
18.04.2023
Новий актуальний семінар-тренінг від Publicity Creating
15.12.2022
В центрі уваги — етика
11.01.2023
Publicity Creating продовжує розробку стратегічних документів
26.10.2022
Продовжується співпраця із Schneider Electric Україна
6.10.2022
Розроблено піар стратегію для центру “OpenInform”
15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію