Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Рекомендації

 

Антон Василевський, керівник відділу маркетингу ТОВ "Дієса" (мережа побутової техніки та електроніки ЕЛЬДОРАДО):
"У ході співпраці було проведено інформаційну PR-підтримку спільного проекту з просування ко-брендової картки. Зокрема, було підготовлено статті та релізи, організовано спільну прес-конференцію компаній ЕЛЬДОРАДО, Альфа-Банк і VISA, за підсумками якої отримано понад 110 публікацій у ЗМІ, у тому числі на телебаченні, у друкованій пресі, в інформагенціях. Захід висвітлювався у соцмережах та блогах, що дозволило донести інформацію про новий продукт до більш ніж 6900 чоловік. Проведена робота сприяла широкому розповсюдженню інформації, булла виконана оперативно та якісно".
2011 р.


Сергій Бородкін, Керівник відділу ООО «Тева Україна»
«У ході співпраці було проведено 6 круглих столів по всій Україні…була організована передача благодійної допомоги у дитячі будинки…Проведена робота сприяла формуванню іміджу компанії як соціально відповідальної, дозволила звернути увагу громадськості на соціально значущі теми»
2011 р.


Ігор Букур, засновник холдингу "СИМПАТИК Груп"
«Протягом співробітництва велась активна робота в Інтернет - коментарі до публікацій та на спеціалізованих форумах, ведення блогів та пости на спеціалізованих блогах...було організовано проект з онлайн трансляції фінальних розіграшів призів від компаній, що дозволило показати чесність та прозорість розіграшів. Також було проведено мотиваційний тренінг для топ-менеджменту компаній". 
2011 р.

Олексій Новожилов, керівник відділу маркетингу компанії "ЛІКОНД":

 

Андрій Безгубенко, Президент компанії «Е-Консалтинг»
«Проведена робота сприяє зміцненню позитивного іміджу компанії на IT-ринку, формуванню образу лідера з розробки та впровадження сучасних CRM-систем…»
2011 р.

Сергій Ліфінцев, проректор Київського Інституту реклами
«Протягом співробітництва було проведено PR-кампанію з просування Інституту реклами серед абітурієнтів та фахівців рекламної галузі. Проведена робота сприяла поширенню позитивної інформації про ВУЗ в значущий період (вступна кампанія)».
2010 р.

Ігор Гасаєнко, директор компанії "Рубін" (ТМ ColorWay)
«Основними результатами співпраці є високі показники знаності ТМ ColorWay, лояльність партнерів та споживачів, цілеспрямована та інтенсивна інформаційна активність компанії. Особливо хотілося б відзначити важливість розробки стратегічних документів та консалтингу".  2010 р.

Ірина Букур, засновник ТМ IREN BUKUR
«Реалізовані проекти сприяють широкому розповсюдженню інформації про ТМ IREN BUKUR як "живої" натуральної косметики преміум-класу , формуванню позитивного іміджу продукції, а також  позитивної репутації виробника в очах партнерів. Зокрема, серія відео-репортажів в Інтернет, статті з вирішення типових проблем з волоссям, шкірою рук і т.ін. На честь першої річниці ТМ було організовано та успішно проведено святковий вечір для клієнтів компанії".    2010 р. 

Віталій Скоцик, Генеральний директор компанії АМАКО:
«За час співпраці компанія Publicity Creating проявила себе як професійний і надійний партнер, націлений на вирішення поставлених завдань і лояльний до клієнта. Було реалізовано комплексну програму з роз’яснення суті та ролі агробізнесу у розвитку економіки України, а також з формування репутації бренду АМАКО у діловому середовищі”.
2008 р.

Геннадій Куно,
директор Представництва КАN в Україні:
„Роботи виконувалися оперативно та якісно, а звіти надавалися своєчасно і в повному обсязі . В цілому, компанія Publicity Creating проявила себе як надійний і відповідальний партнер”.
2008 р.

Володимир Степура,
директор компанії "Ліконд", авторизованого торгового партнера корпорації Daikin в Україні:
„Співпраця з Publicity Creating активно сприяє досягненню маркетингових цілей компанії - зростанню продажів, розширенню партнерської мережі, збільшенню частки ринку. "Ліконд" на сьогоднішній день є провідним оператором преміум-сегменту кондиціонерного ринку, інформаційним лідером, визнаним експертом у сфері кліматичної техніки”.
2008 р.

Ігор Гасаєнко,
Генеральний директор компанії „Рубін”, ексклюзивного постачальника продукції ColorWay в Україну:
"Діяльність компанії Publicity Creating сприяла збільшенню продажів ТМ Colorway до 150% за рік. Роботи виконувалися оперативно і в строк, звіти надавалися своєчасно і в повному обсязі".
2009 р.

Олександр Мазур,
директор ТОВ „ЕБМ-ПАПСТ Україна”, філії групи компаній ebm-papst в Україні:
"Робота, яку проводить Publicity Creating, сприяє досягненню маркетингових результатів - збільшенню продажів, встановленню стосунків з партнерами і клієнтами.
2008 р.

Іван Телющенко,
Генеральний директор компанії „Керамейя”:
„Ми вдячні за професійно проведену роботу у галузі зв’язків з громадськістю. Завдяки цій роботі компанія „Керамейя” стала більш відомою та змогла збільшити обсяги продажів. Ми були раді співробітництву із агенцією, у якій працюють справжні професіонали”.
2009 р.


Олена Грищук,
Директор рекрутингової компанії „Форсаж”:
"Всі роботи виконувалися на основі розробленої стратегії та інформаційної моделі, планово, системно і на високому якісному рівні. Компанія Publicity Creating проявила себе як надійний та відповідальний партнер”.
2008 р.

Ігор Гордієнко,
Голова Правління АСК "ІНГО Україна":
"Publicity Creating був розроблений та реалізований медіа-тур по семи ключовим регіонам України. Роботи було виконано оперативно та на високому рівні. Матеріали, підготовлені та опубліковані у ЗМІ, відрізняються об'єктивністю, точністю передачі основних повідомлень".
2006 р.

Володимир Харченко,
Генеральний директор ТОВ "Укравтозапчастина":
"Publicity Creating було розроблено, організовано та проведено чотири корпоративних заходи, у яких прийняли участь понад 750 чоловік. У процесі співробітництва, компанія Publicity Creating проявила себе як надійний та відповідальний партнер та продемонструвала творчий підхід до вирішення поставлених завдань".
2005 р.

Валерій Кідонь,
Керівник Представництва Boehringer Ingelheim в Україні:
"Представництво співпрацювало із Publicity Creating щодо організації та проведення заходів, присвячених World COPD Day. У ході співробітництва, компанія Publicity Creating проявила себе як професійний, надійний та відповідальний партнер".
2005 р.

Ірина Долотова,
керівник відділу маркетингу ЗАТ "ТехноНІКОЛЬ":
"ЗАТ "ТехноНІКОЛЬ" співпрацювала із Publicity Creating для організації та проведення прес-конференції. Захід було присвячено відкриттю першого заводу компанії із виробництва покрівельних матеріалів в Україні. За час співробітництва агенція Publicity Creating проявила себе як відповідальний та надійний партнер".
2005 р.

Костянтин Невядомський,
директор київського офісу компанії Robertson&Blums:
"Представництво компанії Robertson&Blums (київський офіс) співпрацювало із PR-агенцією Publicity Creating у сфері mass-media relations з питань організації та проведення прес-конференції і офіційної презентації системи ERP-класу. Агенція якісно виконала весь комплекс робіт та послуг за вказаними заходами".
2002 р.

Віталій Тищенко,
Генеральний директор ABBYY-Україна:
"Компанія ABBYY-Україна співробітничала із Publicity Creating понад два роки. Хотілось би відзначити відповідальний підхід Publicity Creating до вирішення поставлених завдань".
2002 р.

"Навчальні заходи, проведені Publicity Creating, відрізнялись глибиною висвітлення теоретичних питань, системним підходом, і в той же час практичною спрямованістю, у тому числі щодо вирішення конкретних завдань компанії".
2004 р.

Наталія Допіра,
Менеджер із корпоративного маркетингу Представництва 3М в Україні:
"Хотілося б відзначити відповідальний підхід Publicity Creating до вирішення завдань, поставлених замовником, а також високий рівень обслуговування".
2003 р.


 

Іван Адаменко,
Керівник Представництва Wilo Україна:
"Професіоналізм нашого партнера у галузі PR проявився насамперед в умінні організувати та провести необхідні роботи у скорочені терміни, а також у виборі оптимально-необхідної PR-підтримки".
2003 р.

Юрій Зонюк,
директор компанії K-Trade:
"У результаті співробітництва із Publicity Creating K-Trade досягла значних успіхів у просуванні свого імені на комп'ютерному ринку. Чітко спланована, цілеспрямована та постійна рекламна і PR-активність дозволила фірмі збільшити обсяги продаж, розширити виробничі площі та сприяла встановленню та розвитку взаємовигідних відносин із західними партнерами".
2001 р.

Дмитро П'ятигорський,
комерційний директор компанії Unitech Bau:
"Послуги, які надає Publicity Creating, відрізняються широким спектром та високою якістю".
2001 р.

Дмитро Толстолужський,
Директор з продажів та маркетингу Української Поліграфічної Групи:
"Велике спасибі за чудову роботу Вашої команди з професійної маркетингової підтримки нашої компанії".
1999 р.

Олександр Риковський,
комерційний директор компанії "Паритет-К":
"Хотілось би відзначити високий рівень агентства, що є нашим надійним партнером у сфері реклами та PR. Publicity Creating відрізняється особливим ставленням до замовника".
1999 р.

 

10.10.2017
Проект OptimaHouse викликав великий інтерес громадськості
27.09.2017
Publicity Creating утверждена  новая маркетинговая программа
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?