Стратегічні комунікації та PR
Розпочато співпрацю із архітектором-дизайнером Анною Гойман
Бізнес потроху оговтується від початку війни, розуміючи, що працювати доведеться у нових реаліях. Більшість процесів потрібно переосмислити, вибудувати нову архітектуру комунікацій та спілкування із клієнтами. Сфера архітектури і дизайну цікава зокрема і тим, що тісно пов'язана із майбутньою повоєнною розбудовою. Тому провідні архітектори-дизайнери вже зараз відновлюють свою активність. Як зробити це коректно та корисно для клієнтів, які теми висвітлювати у соцмережах та на особистих зустрічах, на що звернути увагу під час підготовки нових та апдейту існуючих проектів — основні питання, що піднімаються та вирішуються в ході співпраці фахівців Publicity Creating і талановитого київського архітектора-дизайнера Анни Гойман, життєве та професійне кредо якої говорить саме за себе: “Працюю тільки з задоволенням”.