Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Дослідження

Publicity Creating проводить наступні види досліджень:

  • моніторинг інформаційного простору
  • контент-аналіз публікацій
  • аналітика
  • опитування
  • аудит PR діяльності
  • деякі різновиди "таємного покупця" (mistery shopping) та партизанського маркетингу.

 

Результати досліджень дозволяють:

  • вивчити ситуацію (всі види згаданих досліджень актуальні перед розробкою стратегії, комунікаційної програми)
  • оцінити результати піар-кампанії (актуально по закінченню  піар-кампанії (або її  етапів), щоб визначити  ефективність проведеної роботи)
  • відслідковувати поточну ситуацію (моніторинг негативу в Інтернет, моніторинг конкурентів, а також визначення динаміки публікацій із згадуванням бренду)
  • вносити необхідні корективи у комунікаційну програму, інформаційну діяльність (аналітика, контент-аналіз)
  • краще розуміти свою цільову аудиторію, ставлення до своєї компанії, бренду, їх рівень знаності, у порівнянні із конкурентами (опитування, медіа-рейтинги)
  • виявляти сильні та слабкі сторони піар-діяльності компанії, з метою активізації роботи, вдосконалення її методів і підвищення ефективності (PR-аудит)

 

Служба аналітики та моніторингу Publicity Creating долучається до обслуговування всіх наших клієнтів, адже на основі даних щоденного моніторингу та контент-аналізу готуються щомісячні звіти. Варто зазначити, що ми проводимо моніторинг інформаційного Інтернет-простору, соціальних мереж і блогів.

На основі моніторингу також можуть створюватись такі продукти як Медіа-рейтинг, Індекс цитування у ЗМІ,  Аналітичний звіт і т.д.

Опитування - зазвичай проводяться експертні інтервью представників цільових аудиторій (наприклад, клієнти, партнери, журналісти, експерти), також можливе анкетування кінцевих споживачів, потенційних клієнтів, і т. ін.

PR-аудит проводять фахівці з великим практичним досвідом та фундаментальними знаннями, керуючись спеціальними методиками, а також зберігаючи повну конфіденційність щодо результатів аудиту (а за бажанням замовника - і щодо факту його проведення). Publicity Creating - одна з перших компаній в Україні, що почала проводити аудит PR-діяльності.

PR-аудит часто проводять у таких випадках:

  • компанія змінює свою бізнес-стратегію, позиціонування на ринку
  • у компанії відбулася структурна перебудова або зміна топ-менеджменту
  • перед компанією чи брендом постають нові завдання
  • компанія прагне систематизувати роботу у галузі PR
  • компанія бажає підвищити ефективність комунікаційної чи інформаційної діяльності
  • компанія  бажає посилити свою PR-активність
  • керівництво компанії не задоволене результатами PR-діяльності
  • компанія хоче визначитись із подальшими приорітетами у галузі PR
  • компанія хоче отримати незалежну оцінку ефективності своєї PR-діяльності
  • компанія хоче оцінити ефективність роботи PR-агенції чи власного PR-відділу.

 До організації та проведення досліджень ми також залучаємо дочірню структуру Publicity Group - Інформаційно-аналітичний центр "Publicity".

12.09.2017
Publicity Creating является PR-партнером выставки «БЕЗПЕКА 2017».
30.08.2017
Три основные причины для В2В вести площадки в соцсетях
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?