Стратегічні комунікації та PR
Основними компонентами програми були: розробка стратегічних документів, серія статей у спеціалізованій та регіональній пресі, згідно із інформаційною моделлю, промо-тур по чотирьом ключовим регіонам України, робота із оргкомітетами, розробка програми участі у спеціалізованих виставках, підготовка та розповсюдження прес-релізів, проведення незалежного споживчого тестування продукції.
Publicity Creating здійснила PR-програму по виведенню на ринок і просуванню продукції торгівельно-виробничого об'єднання "Імідж" (ТМ "Імідж Лабораторія", Центр медичних технологій ім. Л.Г.Москаленко", "Je Taime").
Протягом 2007 року Publicity Creating здійснила комунікаційну PR-програму по просуванню на український ринок кондиціонерного обладнання Daikin (Японія).