Стратегічні комунікації та PR
Протягом 2007 року Publicity Creating здійснила комунікаційну PR-програму по просуванню на український ринок кондиціонерного обладнання Daikin (Японія).
Протягом 2007 року Publicity Creating здійснила комунікаційну PR-програму по просуванню на український ринок кондиціонерного обладнання Daikin (Японія).
Програма включала розробку стратегії, PR-програму в ЗМІ (преса, Інтернет, ТБ, мережеві радіостанції), підготовку і розповсюдження прес-релізів та іншої інформації в ЗМІ, організацію технічних семінарів і прес-заходів, проведення конкурсу для журналістів. А також іміджеву рекламу на білл-бордах у 8 містах України.
Особливе місце в програмі просування 2007 року відвели статтям в спеціалізованих, загально популярних виданнях, в журналах за тематикою "архітектура і дизайн", а також на популярних Інтернет-ресурсах. Всього в рамках кампанії було опубліковано 28 статей різноманітної тематики і різних напрямків.
Співпраця з Publicity Creating сприяла швидкому зростанню рівня популярності світового лідера кліматичної техніки в Україні, формуванню репутації компанії-виробника і донесенню переваг якісної високотехнологічного обладнання – як до спеціалістів, так і до кінцевих споживачів.