Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Валерій Курейко виступив з доповіддю на міжнародній конференції масложирової промисловості
11 Жовтня 2010

На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).



На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).

Керівник Publicity Creating виступив у перший день конференції із доповіддю «Актуальні питання брендингу/ритейлу масложирової продукції».

Валерій Курейко наголосив на тому, що в умовах відносного насичення ринку існує можливість виводу й просування нових марок продукції як на регіональному, так і національному рівні за допомогою PR-комунікацій.

Як зазначив Валерій Курейко, ключовим фактором у просуванні товарів галузі до кризи була реклама та бренд. Під час кризи одним з ключових факторів, на який звертають увагу споживачі при виборі товару чи послуги, стала ціна. На переконання В. Курейка, після кризи ключовими факторами стануть якість, ціна й рекомендації.

«Якість продукції і репутація виробника будуть відігравати основну роль. Тому просувати не лише свою продукцію, а й себе як виробника – це подвійна вигода. Причому повною мірою ці завдання реалізуються за допомогою не реклами, а різноманітних PR-інструментів. об’єднаних єдиною стратегічною комунікаційною програмою», - зазначив під час виступу Валерій Курейко.

Доповідь експерта викликала значний інтерес у присутніх.


*3-я міжнародна конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі» відбулася 30 вересня – 1 жовтня 2010 року в АР Крим, м. Алушта. У конференції взяли участь представники 92 компаній з України, Росії, Білорусі, Туреччини, Німеччини, Голландії, Бельгії, Польщі та інших країн.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?