Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Валерій Курейко виступив з доповіддю на міжнародній конференції масложирової промисловості
11 Жовтня 2010

На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).



На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).

Керівник Publicity Creating виступив у перший день конференції із доповіддю «Актуальні питання брендингу/ритейлу масложирової продукції».

Валерій Курейко наголосив на тому, що в умовах відносного насичення ринку існує можливість виводу й просування нових марок продукції як на регіональному, так і національному рівні за допомогою PR-комунікацій.

Як зазначив Валерій Курейко, ключовим фактором у просуванні товарів галузі до кризи була реклама та бренд. Під час кризи одним з ключових факторів, на який звертають увагу споживачі при виборі товару чи послуги, стала ціна. На переконання В. Курейка, після кризи ключовими факторами стануть якість, ціна й рекомендації.

«Якість продукції і репутація виробника будуть відігравати основну роль. Тому просувати не лише свою продукцію, а й себе як виробника – це подвійна вигода. Причому повною мірою ці завдання реалізуються за допомогою не реклами, а різноманітних PR-інструментів. об’єднаних єдиною стратегічною комунікаційною програмою», - зазначив під час виступу Валерій Курейко.

Доповідь експерта викликала значний інтерес у присутніх.


*3-я міжнародна конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі» відбулася 30 вересня – 1 жовтня 2010 року в АР Крим, м. Алушта. У конференції взяли участь представники 92 компаній з України, Росії, Білорусі, Туреччини, Німеччини, Голландії, Бельгії, Польщі та інших країн.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций