Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Валерій Курейко виступив з доповіддю на міжнародній конференції масложирової промисловості
11 Жовтня 2010

На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).



На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).

Керівник Publicity Creating виступив у перший день конференції із доповіддю «Актуальні питання брендингу/ритейлу масложирової продукції».

Валерій Курейко наголосив на тому, що в умовах відносного насичення ринку існує можливість виводу й просування нових марок продукції як на регіональному, так і національному рівні за допомогою PR-комунікацій.

Як зазначив Валерій Курейко, ключовим фактором у просуванні товарів галузі до кризи була реклама та бренд. Під час кризи одним з ключових факторів, на який звертають увагу споживачі при виборі товару чи послуги, стала ціна. На переконання В. Курейка, після кризи ключовими факторами стануть якість, ціна й рекомендації.

«Якість продукції і репутація виробника будуть відігравати основну роль. Тому просувати не лише свою продукцію, а й себе як виробника – це подвійна вигода. Причому повною мірою ці завдання реалізуються за допомогою не реклами, а різноманітних PR-інструментів. об’єднаних єдиною стратегічною комунікаційною програмою», - зазначив під час виступу Валерій Курейко.

Доповідь експерта викликала значний інтерес у присутніх.


*3-я міжнародна конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі» відбулася 30 вересня – 1 жовтня 2010 року в АР Крим, м. Алушта. У конференції взяли участь представники 92 компаній з України, Росії, Білорусі, Туреччини, Німеччини, Голландії, Бельгії, Польщі та інших країн.
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?