Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Використання та ефективність PR-технологій у коммерційному середовищі
30 Серпня 2003

Протягом липня/серпня 2003 року центром PR-консалтингу Publicity Creating проведено дослідження "Використання та ефективність PR-технологій у коммерційному середовищі".



Протягом липня/серпня 2003 року центром PR-консалтингу Publicity Creating проведено дослідження "Використання та ефективність PR-технологій у коммерційному середовищі".

 

Це перше подібне дослідження, яке було проведено в Україні. У формі особистого інтерв'ю було опитано 118 представників провідних компаній, котрі працюють на 10 основних ринках - будівництво, IT, зв'язок, медицина, страхування, продукти харчування, автомобілі, сировина, тощо.

 

Результати дослідження показали, що різницю між PR та рекламою стає все більш зрозумілою для представників комерційних компаній.

 

Також дослідження підтвердило динаміку якісного зростання та структуризацію ринку PR- якщо за результатами опитування, проведеного Publicity Creating у 1999 році, з PR-агентствами співпрацювало лише 5% компаній, то сьогодні ця цифра становить 24%. Більшість опитаних - 72% - відчуває необхідність у PR-консалтингу. А бажання співпрацювати з українськими PR-агентствами виявили 87% учасників дослідження.
 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення