Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Небажання пов'язувати PR з маркетинговими результатами гальмує розвиток галузі - відзначають доповідачі PR-форуму в рамках REX 2008
18 Вересня 2008

 2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.



 2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.


Не випадково, тема  PR-форуму в рамках виставки REX 2008 цього року звучить як:  "PR: складова стратегії маркетингу або "річ у собі"?  Адже сьогодні,  на думку фахівців,  системне розуміння PR як структурного елементу цілісної стратегії  маркетингу  - поки що відсутнє.


"Результати опитування PR-агенцій, яке було проведене міжнародною дослідницькою компанією на початку поточного року, показали, що  PR інтерпретується  ними як  "відокремлений"  інструмент,  який не лише не  взаємодіє, а  навіть протиставляється іншим маркетинговим інструментам, наприклад, рекламі" -, відзначає  Валерій  Курейко,  генеральний директор компанії Publicity Creating, один із  доповідачів форуму.


"Разом з оргкомітетом виставки,   ми запросили відомих експертів ринку  маркетингових комунікацій, щоб  вони висловили свою об'єктивну  думку про PR та PR-індустрію. Впродовж 2002-2007 ринок PR енергійно відокремлювався від реклами, боровся за свою самодостатність. Зараз PR зайняв важливе місце в системі маркетингових комунікацій, і настав час плідно взаємодіяти - для здобуття клієнтом максимальних результатів", – заявив пан Курейко.

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?