Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Небажання пов'язувати PR з маркетинговими результатами гальмує розвиток галузі - відзначають доповідачі PR-форуму в рамках REX 2008
18 Вересня 2008

 2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.



 2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.


Не випадково, тема  PR-форуму в рамках виставки REX 2008 цього року звучить як:  "PR: складова стратегії маркетингу або "річ у собі"?  Адже сьогодні,  на думку фахівців,  системне розуміння PR як структурного елементу цілісної стратегії  маркетингу  - поки що відсутнє.


"Результати опитування PR-агенцій, яке було проведене міжнародною дослідницькою компанією на початку поточного року, показали, що  PR інтерпретується  ними як  "відокремлений"  інструмент,  який не лише не  взаємодіє, а  навіть протиставляється іншим маркетинговим інструментам, наприклад, рекламі" -, відзначає  Валерій  Курейко,  генеральний директор компанії Publicity Creating, один із  доповідачів форуму.


"Разом з оргкомітетом виставки,   ми запросили відомих експертів ринку  маркетингових комунікацій, щоб  вони висловили свою об'єктивну  думку про PR та PR-індустрію. Впродовж 2002-2007 ринок PR енергійно відокремлювався від реклами, боровся за свою самодостатність. Зараз PR зайняв важливе місце в системі маркетингових комунікацій, і настав час плідно взаємодіяти - для здобуття клієнтом максимальних результатів", – заявив пан Курейко.

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций