Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Дослідження ринку PR-послуг
6 Лютого 2002

У ході проведення дослідження ринку PR-послуг на виставці "Управління підприємством-2002" було опитано 208 респондентів.



У ході проведення дослідження ринку PR-послуг на виставці "Управління підприємством-2002" було опитано 208 респондентів.


Деякі результати дослідження наведено нижче.


Ефективність PR
•    38,5% - респондентів вважають, що PR більш ефективний інструмент просування, у порівнянні із рекламою.
•    9,1% -  не вважають, що PR більш ефективний інструмент просування, у порівнянні із рекламою.
•    34,6% - не знають, складно сказати.
•    10,1% - краще застосовувати РR і рекламу у комплексі.
•    7,7% - все залежить від мети та продукту.


Просуванням продукції у компаніях найчастіше займаються маркетологи та керівники.
 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення