Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Дослідження ринку PR-послуг
6 Лютого 2002

У ході проведення дослідження ринку PR-послуг на виставці "Управління підприємством-2002" було опитано 208 респондентів.



У ході проведення дослідження ринку PR-послуг на виставці "Управління підприємством-2002" було опитано 208 респондентів.


Деякі результати дослідження наведено нижче.


Ефективність PR
•    38,5% - респондентів вважають, що PR більш ефективний інструмент просування, у порівнянні із рекламою.
•    9,1% -  не вважають, що PR більш ефективний інструмент просування, у порівнянні із рекламою.
•    34,6% - не знають, складно сказати.
•    10,1% - краще застосовувати РR і рекламу у комплексі.
•    7,7% - все залежить від мети та продукту.


Просуванням продукції у компаніях найчастіше займаються маркетологи та керівники.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?