Стратегічні комунікації та PR
У ході проведення дослідження ринку PR-послуг на виставці "Управління підприємством-2002" було опитано 208 респондентів.
У ході проведення дослідження ринку PR-послуг на виставці "Управління підприємством-2002" було опитано 208 респондентів.
Деякі результати дослідження наведено нижче.
Ефективність PR
• 38,5% - респондентів вважають, що PR більш ефективний інструмент просування, у порівнянні із рекламою.
• 9,1% - не вважають, що PR більш ефективний інструмент просування, у порівнянні із рекламою.
• 34,6% - не знають, складно сказати.
• 10,1% - краще застосовувати РR і рекламу у комплексі.
• 7,7% - все залежить від мети та продукту.
Просуванням продукції у компаніях найчастіше займаються маркетологи та керівники.