Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / «Корпоративні» та «роздрібні» клієнти PR-агентства: специфіка і ключові підходи до вирішення задач
1 Грудня 2011

PR-тенденції: 30 листопада 2011 на Інтернет-порталі ІАЦ Publicity (www.publicity.kiev.ua) відбулася Інтернет-конференція на тему «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?».

 



30 листопада 2011 на Інтернет-порталі ІАЦ Publicity (www.publicity.kiev.ua) відбулася Інтернет-конференція на тему «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?». На запитання Інтернет-користувачів відповів генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко.
 

За час Інтернет-конференції було поставлено 17 питань, у тому числі на офіційній сторінці ІАЦ Publicity у Facebook (http://www.facebook.com/publicitykiev). Питання переважно стосувалися заявленої в заголовку конференції теми: специфіки роботи PR-агентства з «корпоративними» і «роздрібними» клієнтами.
 

Валерій Курейко відповів на запитання, що стосуються функціонування PR-агентств на сучасному етапі, а також пояснив причини виділення в структурі Publicity Creating корпоративного і роздрібного напрямків по роботі з клієнтами.
Далі по тексту наведено відповіді Валерія Курейка на найбільш показові та цікаві запитання Інтернет-конференції «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?»:

«Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: Такий поділ на корпоратив і роздріб – зручний, передовсім, для агентства або для клієнта?
В. Курейко:
В першу чергу для клієнта. Цей поділ сприяє концентрації уваги менеджерів на запиті кожного клієнта, вирішенні поставлених завдань, досягнення кількісних і якісних показників.
Для нас важливий задоволений клієнт. Тому тут вигода обопільна. Починаючи з етапу, коли клієнт визначається зі своїми потребами і далі – коли відбувається вибір партнера-підрядника в галузі PR – тепер зорієнтуватися йому буде набагато простіше. Звернувшись до нас, він отримає адекватну відповідь на свій запит – будь то разовий захід або комплексна річна програма. З ним будуть спілкуватися підготовлені менеджери, які чітко розуміють специфіку корпоративного і роздрібного напрямків, знають, що краще за все «спрацює» і як досягти результату.
 

У чому різниця для агентства в обслуговуванні "корпоративних" і "роздрібних" клієнтів? Як це відбивається, наприклад, на команді, яка працює над клієнтськими завданнями?
В. Курейко:
Ми визначили важливість досягнення результату для клієнта, незалежно від того, який він – роздрібний або корпоративний. Але підрозділи, фахівці, що працюють в них, спочатку розуміють специфіку замовлення, період розробки, впровадження та звіту. Для підвищення компетенцій ми запланували певну рокіровку фахівців між підрозділами. Спеціалізація по напрямкам сприяє поліпшенню якості обслуговування.
 

Скажіть, які PR-послуги є ключовими для кожного з нових напрямів роботи з клієнтами – корпоративного і роздрібного?
В. Курейко:
Для роздрібного – проекти в соціальних медіа (у тому числі по взаємному проникненні off-line- і on-line-активностей), традиційна прес-конференція (але з присутністю 5-10 телекамер і трансляцією в реальному часі на майданчики в соціальних мережах), організація pr-заходів.
Для корпоративного сектора на першому місці, звичайно, довгострокові програми просування (півроку, рік і більше) з індивідуально підібраним набором піар-інструментів, для досягнення маркетингових і/або репутаційних цілей. І, також, комплексні PR-проекти під різні завдання. До речі, сьогодні важливо навчити команду компанії комунікувати у віртуальному просторі – тут і корпоративні блоги, і сторінки в соцмережах... Актуальними також є підготовка корпоративного спікера та корекція висловлювань продавців мережі магазинів.
 

Наскільки динамічно розвивається PR-агентство? За останні два роки чого тільки не почуєш: то ринок скоротився, то кризи і не було, а то й зовсім немає ринку PR. В Інтернеті нещодавно прочитала, що є умовно правильні PR-агентства (білі і пухнасті) і неправильні...
В. Курейко
: Ми завжди були активними, а попередні два-три роки – взагалі супер-діяльні. Саме за останні три роки компанія виробила нові методи і підходи, адаптувалася до нової реальності в медіа-просторі. Це не завжди відбувалося легко, але «воно того варте». Два рази за цей час поміняли офіс на більш комфортабельний і з більшою площею, презентаційної зоною.
Провели апгрейд комп'ютерної техніки та ліцензійного програмного забезпечення, інвестуємо кошти в навчання фахівців, у підвищення командного духу.
Як результат – кількість наших клієнтів постійно зростає. Зараз завершуємо процес бюджетування наступних періодів. Підключаємо до обслуговування нашого агентства рекрутерів і тренінгову компанію.
Знаєте, ми завжди зважуємо ризики і перспективи. І завжди націлені реалізувати можливості, що відкриваються, не важливо криза на дворі чи не криза. Нас вибирають за націленість і досягнення результату, як на ринку В2В, так і В2С, з великим бюджетом або не надто великим.
 

Наскільки агентство гнучко підходить до запитів клієнта? Ваше ставлення до тендерів?
В. Курейко:
Ми працюємо оптимально, гнучко, враховуючи багато побажань кожного клієнта. Беремо участь в тендерах платно і безкоштовно. Повинні зійтися бажання клієнта і наші.
Ми прагнемо до взаєморозуміння і на початковому етапі, і згодом. Працюємо за прозорими правилами, у відкриту. Головне – вирішити поставлені цілі та задачі клієнта. Такого ж настрою очікуємо і від клієнтів, у тому числі і в тендерах.

Крім того, на деякі запитання користувачів В. Курейко відповів у форматі відеокоментарів. З відеовідповідями експерта можна ознайомитись в спеціальному розділі сайту:
http://www.publicity.kiev.ua/catalog/Video/Video_otvet_eksperta_v_hode_Internet_konferentsii.html - відеовідповідь 1;
http://www.publicity.kiev.ua/catalog/Video/Otlichaetsya_li_stoimos_uslug_dlya_korporativnogo__i_roznichnogo_klienta_PR_agentstva.html - відеовідповідь 2;
http://www.youtube.com/watch?v=_Rhx6fM3ntE відео відповідь 3.

Варто додати, що в мікроблозі Інтернет-порталу @publicitykiev на Twitter і на офіційній сторінці спортала в Facebook транслювалися онлайн-репортажі з онлайн-заходу, таким чином розширивши його аудиторію до 5000 спостерігачів.
З повною версією експертної Інтернет-конференції «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?» можна ознайомитися на сторінці Інтернет-конференції:
http://www.publicity.kiev.ua/catalog/Novosti/30_noyabrya_na_sayte_Publicity_sostoitsya_Internet_konferentsiya.html

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций