Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / «Корпоративні» та «роздрібні» клієнти PR-агентства: специфіка і ключові підходи до вирішення задач
1 Грудня 2011

PR-тенденції: 30 листопада 2011 на Інтернет-порталі ІАЦ Publicity (www.publicity.kiev.ua) відбулася Інтернет-конференція на тему «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?».

 



30 листопада 2011 на Інтернет-порталі ІАЦ Publicity (www.publicity.kiev.ua) відбулася Інтернет-конференція на тему «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?». На запитання Інтернет-користувачів відповів генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко.
 

За час Інтернет-конференції було поставлено 17 питань, у тому числі на офіційній сторінці ІАЦ Publicity у Facebook (http://www.facebook.com/publicitykiev). Питання переважно стосувалися заявленої в заголовку конференції теми: специфіки роботи PR-агентства з «корпоративними» і «роздрібними» клієнтами.
 

Валерій Курейко відповів на запитання, що стосуються функціонування PR-агентств на сучасному етапі, а також пояснив причини виділення в структурі Publicity Creating корпоративного і роздрібного напрямків по роботі з клієнтами.
Далі по тексту наведено відповіді Валерія Курейка на найбільш показові та цікаві запитання Інтернет-конференції «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?»:

«Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: Такий поділ на корпоратив і роздріб – зручний, передовсім, для агентства або для клієнта?
В. Курейко:
В першу чергу для клієнта. Цей поділ сприяє концентрації уваги менеджерів на запиті кожного клієнта, вирішенні поставлених завдань, досягнення кількісних і якісних показників.
Для нас важливий задоволений клієнт. Тому тут вигода обопільна. Починаючи з етапу, коли клієнт визначається зі своїми потребами і далі – коли відбувається вибір партнера-підрядника в галузі PR – тепер зорієнтуватися йому буде набагато простіше. Звернувшись до нас, він отримає адекватну відповідь на свій запит – будь то разовий захід або комплексна річна програма. З ним будуть спілкуватися підготовлені менеджери, які чітко розуміють специфіку корпоративного і роздрібного напрямків, знають, що краще за все «спрацює» і як досягти результату.
 

У чому різниця для агентства в обслуговуванні "корпоративних" і "роздрібних" клієнтів? Як це відбивається, наприклад, на команді, яка працює над клієнтськими завданнями?
В. Курейко:
Ми визначили важливість досягнення результату для клієнта, незалежно від того, який він – роздрібний або корпоративний. Але підрозділи, фахівці, що працюють в них, спочатку розуміють специфіку замовлення, період розробки, впровадження та звіту. Для підвищення компетенцій ми запланували певну рокіровку фахівців між підрозділами. Спеціалізація по напрямкам сприяє поліпшенню якості обслуговування.
 

Скажіть, які PR-послуги є ключовими для кожного з нових напрямів роботи з клієнтами – корпоративного і роздрібного?
В. Курейко:
Для роздрібного – проекти в соціальних медіа (у тому числі по взаємному проникненні off-line- і on-line-активностей), традиційна прес-конференція (але з присутністю 5-10 телекамер і трансляцією в реальному часі на майданчики в соціальних мережах), організація pr-заходів.
Для корпоративного сектора на першому місці, звичайно, довгострокові програми просування (півроку, рік і більше) з індивідуально підібраним набором піар-інструментів, для досягнення маркетингових і/або репутаційних цілей. І, також, комплексні PR-проекти під різні завдання. До речі, сьогодні важливо навчити команду компанії комунікувати у віртуальному просторі – тут і корпоративні блоги, і сторінки в соцмережах... Актуальними також є підготовка корпоративного спікера та корекція висловлювань продавців мережі магазинів.
 

Наскільки динамічно розвивається PR-агентство? За останні два роки чого тільки не почуєш: то ринок скоротився, то кризи і не було, а то й зовсім немає ринку PR. В Інтернеті нещодавно прочитала, що є умовно правильні PR-агентства (білі і пухнасті) і неправильні...
В. Курейко
: Ми завжди були активними, а попередні два-три роки – взагалі супер-діяльні. Саме за останні три роки компанія виробила нові методи і підходи, адаптувалася до нової реальності в медіа-просторі. Це не завжди відбувалося легко, але «воно того варте». Два рази за цей час поміняли офіс на більш комфортабельний і з більшою площею, презентаційної зоною.
Провели апгрейд комп'ютерної техніки та ліцензійного програмного забезпечення, інвестуємо кошти в навчання фахівців, у підвищення командного духу.
Як результат – кількість наших клієнтів постійно зростає. Зараз завершуємо процес бюджетування наступних періодів. Підключаємо до обслуговування нашого агентства рекрутерів і тренінгову компанію.
Знаєте, ми завжди зважуємо ризики і перспективи. І завжди націлені реалізувати можливості, що відкриваються, не важливо криза на дворі чи не криза. Нас вибирають за націленість і досягнення результату, як на ринку В2В, так і В2С, з великим бюджетом або не надто великим.
 

Наскільки агентство гнучко підходить до запитів клієнта? Ваше ставлення до тендерів?
В. Курейко:
Ми працюємо оптимально, гнучко, враховуючи багато побажань кожного клієнта. Беремо участь в тендерах платно і безкоштовно. Повинні зійтися бажання клієнта і наші.
Ми прагнемо до взаєморозуміння і на початковому етапі, і згодом. Працюємо за прозорими правилами, у відкриту. Головне – вирішити поставлені цілі та задачі клієнта. Такого ж настрою очікуємо і від клієнтів, у тому числі і в тендерах.

Крім того, на деякі запитання користувачів В. Курейко відповів у форматі відеокоментарів. З відеовідповідями експерта можна ознайомитись в спеціальному розділі сайту:
http://www.publicity.kiev.ua/catalog/Video/Video_otvet_eksperta_v_hode_Internet_konferentsii.html - відеовідповідь 1;
http://www.publicity.kiev.ua/catalog/Video/Otlichaetsya_li_stoimos_uslug_dlya_korporativnogo__i_roznichnogo_klienta_PR_agentstva.html - відеовідповідь 2;
http://www.youtube.com/watch?v=_Rhx6fM3ntE відео відповідь 3.

Варто додати, що в мікроблозі Інтернет-порталу @publicitykiev на Twitter і на офіційній сторінці спортала в Facebook транслювалися онлайн-репортажі з онлайн-заходу, таким чином розширивши його аудиторію до 5000 спостерігачів.
З повною версією експертної Інтернет-конференції «Корпоративні» і «роздрібні» клієнти PR-агентства: як знайти індивідуальний підхід до кожного?» можна ознайомитися на сторінці Інтернет-конференції:
http://www.publicity.kiev.ua/catalog/Novosti/30_noyabrya_na_sayte_Publicity_sostoitsya_Internet_konferentsiya.html

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?