Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Ефективна участь у виставках
30 Травня 2003

У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.



У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.

 

У формі особистого інтерв'ю було опитано 120 експонентів з різних міст України. За підсумками дослідження, практично 100% опитаних вважають участь у виставках ефективним елементом просування.

 

Як відзначив директор Publicity Creating Валерій Курейко, підсумки опитування свідчать, що виставка залишається ефективним елементом у комплексі просування. Але небагато компаній усвідомлюють, що виставка це інструмент PR, а не реклами,  у зв'язку із чим участь у виставці необхідно організовувати заздалегідь та із використанням інструментів PR, зокрема, акцій та шоу на стенді для відвідувачів, проведення заходів PR для фахівців, дилерів, зарубіжних партнерів та ЗМІ.
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?