Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Ефективна участь у виставках
30 Травня 2003

У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.



У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.

 

У формі особистого інтерв'ю було опитано 120 експонентів з різних міст України. За підсумками дослідження, практично 100% опитаних вважають участь у виставках ефективним елементом просування.

 

Як відзначив директор Publicity Creating Валерій Курейко, підсумки опитування свідчать, що виставка залишається ефективним елементом у комплексі просування. Але небагато компаній усвідомлюють, що виставка це інструмент PR, а не реклами,  у зв'язку із чим участь у виставці необхідно організовувати заздалегідь та із використанням інструментів PR, зокрема, акцій та шоу на стенді для відвідувачів, проведення заходів PR для фахівців, дилерів, зарубіжних партнерів та ЗМІ.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций