Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / PR-бутік або PR -супермаркет? Золота середина - спеціалізований салон
30 Липня 2008

В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".



В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".


Говорити про жорстку спеціалізацію гравців даного ринку ще рано, вважають експерти Publicity Creating. Але той факт, що вже в найближчому майбутньому компанії, що надають комунікаційні  послуги, працюватимуть по вужчій спеціалізації, не залишає сумнівів. "Варіант "ми робимо все" скоро зживе себе, адже така постановка питання негативно впливає на успішність самого PR -агентства, – вважає Руслана Плис, – плюс сьогодні і самі клієнти зацікавлені в ранжируванні агентств, структуризації ринку, підвищенні якості послуг і професіоналізму PR -підрядчиків".
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.