Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 381 75 55;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / PR-бутік або PR -супермаркет? Золота середина - спеціалізований салон
30 Липня 2008

В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".



В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".


Говорити про жорстку спеціалізацію гравців даного ринку ще рано, вважають експерти Publicity Creating. Але той факт, що вже в найближчому майбутньому компанії, що надають комунікаційні  послуги, працюватимуть по вужчій спеціалізації, не залишає сумнівів. "Варіант "ми робимо все" скоро зживе себе, адже така постановка питання негативно впливає на успішність самого PR -агентства, – вважає Руслана Плис, – плюс сьогодні і самі клієнти зацікавлені в ранжируванні агентств, структуризації ринку, підвищенні якості послуг і професіоналізму PR -підрядчиків".
 

18.02.2021
We talked to Valeriy Kureyko of Publicity Creating about Strategic Communication and PR. This is what he said about it.
26.03.2020
10 февраля 2020 г. в пресс-центре «Укринформ» состоялась Интернет-конференция
26.03.2020
Роль стратегии в PR возрастет