Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / PR-бутік або PR -супермаркет? Золота середина - спеціалізований салон
30 Липня 2008

В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".



В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".


Говорити про жорстку спеціалізацію гравців даного ринку ще рано, вважають експерти Publicity Creating. Але той факт, що вже в найближчому майбутньому компанії, що надають комунікаційні  послуги, працюватимуть по вужчій спеціалізації, не залишає сумнівів. "Варіант "ми робимо все" скоро зживе себе, адже така постановка питання негативно впливає на успішність самого PR -агентства, – вважає Руслана Плис, – плюс сьогодні і самі клієнти зацікавлені в ранжируванні агентств, структуризації ринку, підвищенні якості послуг і професіоналізму PR -підрядчиків".
 

31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций
3.01.2018
Специалисты «Паблисити Криэйтинг» называют три основные причины для В2В компании вести площадки в соцсетях