Стратегічні комунікації та PR
У 2006-2007 рр. компанія Publicity Creating провела PR-програму з виведення на український ринок нової ТМ вентиляційного обладнання ebmpapst (Німеччина).
У 2006-2007 рр. компанія Publicity Creating провела PR-програму з виведення на український ринок нової ТМ вентиляційного обладнання ebmpapst (Німеччина).
Основними компонентами програми були: розробка стратегічних документів, серія статей у спеціалізованій пресі, подготовка і розповсюдження прес-релізів, проведення корпоративних і прес-заходів. Регулярно здійснювався процесний консалтинг замовника з питань маркетингових комунікацій та PR-стратегії.
В результаті проведеної кампанії ТМ стала більш відомою, збільшилась лояльність з боку цільових аудиторій (спеціалісти, партнери). Як відзначив Валерій Курейко, Генеральний директор Publicity Creating, досвід співпраці з ebm-papst ще раз підтвердив, що PR-інструменти особливо ефективні на ринках B2B, для просування дорогого, високотехнологічного обладнання.