Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Проведено дослідження Обсяг платних статей у діловій та популярній пресі
4 Жовтня 2007

Компанією Publicity Creating за участі Інституту Реклами проведено дослідження обсягу платних статей в українських друкованих виданнях. Подібне дослідження проводилось в Україні вперше.



Компанією Publicity Creating за участі Інституту Реклами проведено дослідження обсягу платних статей в українських друкованих виданнях. Подібне дослідження проводилось в Україні вперше.


В ході дослідження було здійснено моніторинг 22 друкованих видань (14 ділових і 8 загальнопопулярних) за період з 1 січня до 30 червня 2007 р.


У моніторинг було включено "легальні" платні PR-матеріали (статті, замітки і репортажі, які можна чітко ідентифікувати як рекламу, за наявності відповідної рубрики "на правах реклами", позначок та інших елементів оформлення).


Результати дослідження виявили наступне:
•    Обсяг  "легальних" платних статей у діловій пресі за 1 півріччя 2007 р. складає біля 1,5 млн. дол. США (понад 185 шпальт).
•    Обсяг платних статей у популярній пресі за цей же період складає понад 4,2 млн. дол. США (понад 455 шпальт).
•    Загальний бюджет платних статей за 6 місяців 2007 року у вивчених ділових і популярних виданнях склав понад 5 млн. 700 тис. дол. США (понад 640 шпальт)   
•    Таким чином, річний обсяг легальних платних статей у ділових і популярних виданнях складає понад 11 млн. 400 тис. дол. США.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?