Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 381 75 55;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Проведено дослідження Обсяг платних статей у діловій та популярній пресі
4 Жовтня 2007

Компанією Publicity Creating за участі Інституту Реклами проведено дослідження обсягу платних статей в українських друкованих виданнях. Подібне дослідження проводилось в Україні вперше.



Компанією Publicity Creating за участі Інституту Реклами проведено дослідження обсягу платних статей в українських друкованих виданнях. Подібне дослідження проводилось в Україні вперше.


В ході дослідження було здійснено моніторинг 22 друкованих видань (14 ділових і 8 загальнопопулярних) за період з 1 січня до 30 червня 2007 р.


У моніторинг було включено "легальні" платні PR-матеріали (статті, замітки і репортажі, які можна чітко ідентифікувати як рекламу, за наявності відповідної рубрики "на правах реклами", позначок та інших елементів оформлення).


Результати дослідження виявили наступне:
•    Обсяг  "легальних" платних статей у діловій пресі за 1 півріччя 2007 р. складає біля 1,5 млн. дол. США (понад 185 шпальт).
•    Обсяг платних статей у популярній пресі за цей же період складає понад 4,2 млн. дол. США (понад 455 шпальт).
•    Загальний бюджет платних статей за 6 місяців 2007 року у вивчених ділових і популярних виданнях склав понад 5 млн. 700 тис. дол. США (понад 640 шпальт)   
•    Таким чином, річний обсяг легальних платних статей у ділових і популярних виданнях складає понад 11 млн. 400 тис. дол. США.
 

18.02.2021
We talked to Valeriy Kureyko of Publicity Creating about Strategic Communication and PR. This is what he said about it.
26.03.2020
10 февраля 2020 г. в пресс-центре «Укринформ» состоялась Интернет-конференция
26.03.2020
Роль стратегии в PR возрастет