Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating зорганізоване споживче тестування фотопаперу
15 Травня 2009
У березні – квітні Publicity Creating вперше в Україні було організовано споживче тестування фотопаперу ТМ ColorWay, в якому приймали участь 23 професійних фотографи.


У березні – квітні Publicity Creating було організовано споживче тестування фотопаперу ТМ ColorWay, в якому приймали участь 23 професійних фотографи, серед них – представники ЗМІ (DFOTO, УКРІНФОРМ, "Статус", "Экономические известия", "Профіль", "Голос України", "Эксперт Украина") і представники київських фото-студій.

Протягом тестування фотографам було запропоновано оцінити фотопапір за такими ключовими параметрами: білизна, фактура поверхні, блиск, швидкість висихання чорнил, чіткість, перенесення кольорів, відсутність скручування, стійкість до розтирання, зручність, дизайн і інформативність упаковки, співвідношення ціна/якість. Всього в ході тестування було зроблено більше 550 роздруківок фотозображень.

За підсумками тестування, фотопапір Colorway отримав високі оцінки професійних фотографів.

Закінчилася акція розіграшем призів від ТМ Colorway, який був проведений серед всіх учасників тестування в одному з магазинів компанії "Рубін". В якості призів переможці отримали набори фотопаперу, USB накопичувачі, головним призом був струменевий принтер Epson.

"Ми пропонуємо проводити споживчі тестування продукції клієнтам, які так чи інакше орієнтовані на кінцевого споживача, і упевнені у своїй продукції. В ході проведеної акції постачальник фотопаперу ColorWay отримав цінну інформацію безпосередньо від споживачів, які дали свою незалежну оцінку і виразили побажання, які будуть враховані в ході подальшого вдосконалення якості продукції", - відзначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?