Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізувала комплексну інформаційну програму для ТМ ColorWay
26 Січня 2010
 

У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформаційну програму для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay в Україну.



У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформаційну програму для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay в Україну.

Програма була спрямована як на широку громадськість, так і на цільові групи спеціалістів: партнерів і журналістів.

Програмою було передбачено написання й розміщення статей у спеціалізованій пресі, написання й поширення прес-релізів, а також проведення спеціальних заходів для ЗМІ і партнерів.

Усього впродовж 2009 року було підготовлено 11 статей про продукцію і 50 прес-релізів. За підсумками року, про ТМ ColorWay вийшло понад 1 100 публікацій. Також було проведено два заходи для преси – прес-конференція та круглий стіл.

Компанією „Рубін” також проводилося активне інформування партнерів про новинки продукції шляхом організації 15 технічних семінарів у всіх регіонах України.

Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: „Інформаційна програма, реалізована для ТМ ColorWay, вивела цю торгову марку в інформаційні лідери українського ринку витратних матеріалів, сформувала імідж якісної і доступної за ціною продукції. Що сприяло зміцненню відносин з партнерами і подвійному збільшенню продажів”.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?