Стратегічні комунікації та PR
У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформаційну програму для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay в Україну.
У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформаційну програму для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay в Україну.
Програма була спрямована як на широку громадськість, так і на цільові групи спеціалістів: партнерів і журналістів.
Програмою було передбачено написання й розміщення статей у спеціалізованій пресі, написання й поширення прес-релізів, а також проведення спеціальних заходів для ЗМІ і партнерів.
Усього впродовж 2009 року було підготовлено 11 статей про продукцію і 50 прес-релізів. За підсумками року, про ТМ ColorWay вийшло понад 1 100 публікацій. Також було проведено два заходи для преси – прес-конференція та круглий стіл.
Компанією „Рубін” також проводилося активне інформування партнерів про новинки продукції шляхом організації 15 технічних семінарів у всіх регіонах України.
Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: „Інформаційна програма, реалізована для ТМ ColorWay, вивела цю торгову марку в інформаційні лідери українського ринку витратних матеріалів, сформувала імідж якісної і доступної за ціною продукції. Що сприяло зміцненню відносин з партнерами і подвійному збільшенню продажів”.