Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Відбувся круглий стіл Платні статті у пресі: обсяги, бюджети, проблеми ідентифікації
16 Жовтня 2007

16 жовтня у медіа-центрі "Главред" відбувся круглий стіл "Платні статті у пресі: обсяги, бюджети, проблеми ідентифікації", організований Publicity Creating та журналом "Телекритика".



16 жовтня у медіа-центрі "Главред" відбувся круглий стіл "Платні статті у пресі: обсяги, бюджети, проблеми ідентифікації", організований Publicity Creating та журналом "Телекритика".

Інтерес до заходу виявили журналісти більш як 25 ЗМІ – ділових та загально популярних видань, інформаційних Інтернет-ресурсів та інформагенцій, радіо і ТБ.
Приводом до обговорення стало дослідження, проведене Publicity Creating за участі Інституту Реклами.


Експерти зійшлись на думці, що дослідження обсягу платних  статей, яке проведено компанією Publicity Creating, можна розглядати як перший конкретний крок  та інформаційний привід, що спонукатиме професійне співтовариство і ринок поглянути на реальні цифри бюджетів на платні статті, і зробити свої висновки.

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?