Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Підсумки медіа-туру Publicity Creating по ключових регіонах України
4 Червня 2007

Завершився медіа-тур Publicity Creating по ключових регіонах України. Тур проходив в червні-липні 2007 р. в п'яти  містах (Донецьк, Харків, Львів, Одеса, Миколаїв), де відбулися круглі столи  за участю місцевої влади (представники облдержадміністрації, мерії), великих підприємств, громадських організацій і регіональних ЗМІ.



Завершився медіа-тур Publicity Creating по ключових регіонах України. Тур проходив в червні-липні 2007 р. в п'яти  містах (Донецьк, Харків, Львів, Одеса, Миколаїв), де відбулися круглі столи  за участю місцевої влади (представники облдержадміністрації, мерії), великих підприємств, громадських організацій і регіональних ЗМІ.

 

Також в рамках туру відбулися конференц-зустрічі з PR-фахівцями, на яких обговорювалася ситуація на українському ринку PR.
Основними питаннями обговорення стали: шляхи формування позитивного іміджу, підвищення інвестиційної привабливості міст і регіонів, створення регіональних брендів.


Всього в заходах взяли участь понад 200 чоловік: близько 100 журналістів, більше 70 PR-менеджерів, понад 30 представників державних організацій (чиновників і прес-секретарів державних установ).


Руслана Плис, Управляючий партнер Publicity Creating: "Лейтмотивом зустрічей була думка про необхідність діалогу київських і регіональних піар-фахівців. PR є не тільки в столиці. А всеукраїнські акції потрібно розробляти і проводити обов'язково з урахуванням специфіки регіональних ринків".
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.