Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Як стати першим в преміум-сегменті? Publicity Creating реалізована програма для компанії Ліконд
11 Січня 2008

Publicity Creating здійснено комплексну комунікаційну PR-програму по просуванню на українському кондиціонерному ринку компанії "Ліконд" (офіційного торгового партнера японської корпорації Daikin в Україні).



Publicity Creating здійснено комплексну комунікаційну PR-програму по просуванню на українському кондиціонерному ринку компанії "Ліконд" (офіційного торгового партнера японської корпорації Daikin в Україні).


Програма, розрахована на 3 роки,  включала розробку стратегії і інформаційної моделі, які оновлювалися щорічно (на основі проведених досліджень ринку і вивчення думки цільових аудиторій).


В цілому, Publicity Creating співпрацює з компанією "Ліконд" вже протягом  7 років. За цей час "Ліконд" став не тільки найбільшим дистриб'ютором ТМ Daikin в Україні, але і визнаним експертом ринку, лідером думок.


Співпраця з Publicity Creating активно сприяє  досягненню бізнес-задач компанії "Ліконд", яка працює в преміум-сегменті кондиціонерного ринку: зокрема,  збільшенню ділерської мережі, формуванню лояльності дилерів і партнерів.
При роботі із компанією "Ліконд" застосовується  "Спіраль PR-активності Курейко", розроблена генеральним директором Publicity Creating, технологія "Лідер думок" та інші.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?