Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / «Всі шляхи ведуть до Publicity»: компанія Publicity Creating прийняла нову маркетингову програму на 2012 рік
27 Грудня 2011
 

PR-програма: У грудні 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла маркетингову програму на 2012 рік



У грудні 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла маркетингову програму на 2012 рік, що отримала назву «Всі шляхи ведуть в Publicity». Програма буде здійснюватися в чотири квартальних етапи протягом наступного року: кожен етап буде відкриватися стратегічною сесією, під час якої будуть обговорюватися ключові питання реалізації даної програми в даному кварталі.

Як говорили в давнину – «Всі дороги ведуть до Риму», а в наш час всі складові комунікаційної стратегії компанії ведуть до паблісіті. Римляни побудували масу доріг у військових і торгових цілях, і ці дороги, в прямому сенсі слова, вели у Вічне місто – Рим. Сьогодні всі зусилля компаній на шляху просування ведуть до позитивного паблісіті.

Паблісіті – цей термін має найбільш поширених значення. Перше – це відомість, популярність компанії, продукту або бренду. Друге – це популяризація, пропаганда, просування товару чи бренду на ринок шляхом впливу на споживача. Формування позитивного паблісіті часто є однією з головних задач маркетингових та PR-комунікацій. Цим словом можна об'єднати всі основні характеристики, що відрізняють успішний бренд – популярність серед цільової аудиторії, лояльне ставлення і довіру споживачів, престиж (Словник). Publicity – так би мовити, «родове», більш широке поняття, яке об'єднує PR, рекламу та інші види маркетингових комунікацій.

«Назва нашої маркетингової програми-2012 «Всі шляхи ведуть в Publicity» – це не просто данина відомому фразеологізму, але констатація важливої особливості Publicity Creating – вміння вирішити завдання кожного клієнта. Незалежно від того, чи має ваша компанія великий або середній PR-бюджет, чи представляє В2В або В2С сектор, зацікавлена в оффлайн- або онлайн-просуванні, знаходиться в Києві, або в будь-якому іншому регіоні, потребує просування в Україні, або в ближньому зарубіжжі – в будь-якому випадку, ваш шлях до позитивного стійкого publicity приведе Вас в компанію Publicity Creating», – говорить генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко.

Маркетингова програма 2012 року, таким чином, відображає готовність компанії ефективно вирішувати все розмаїття маркетингових і репутаційних завдань клієнтів – як корпоративних, так і роздрібних. А також налаштування Publicity Creating на збереження і навіть збільшення динаміки розвитку, постійне збільшення клієнтів.

У 2011 році, не в останню чергу завдяки реалізації маркетингової програми-2011 «Ми вирішуємо завдання клієнта», кількість клієнтів Publicity Creating збільшилася в 3 рази. На даний момент клієнтами Publicity Creating є компанії як В2В, так і В2С секторів, з різних регіонів України, які працюють на різних ринках. Їх об'єднує одне: Publicity Creating однаково ефективно формують позитивне пабліситі всіх цих компаній.

 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.