Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / «Всі шляхи ведуть до Publicity»: компанія Publicity Creating прийняла нову маркетингову програму на 2012 рік
27 Грудня 2011
 

PR-програма: У грудні 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла маркетингову програму на 2012 рік



У грудні 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла маркетингову програму на 2012 рік, що отримала назву «Всі шляхи ведуть в Publicity». Програма буде здійснюватися в чотири квартальних етапи протягом наступного року: кожен етап буде відкриватися стратегічною сесією, під час якої будуть обговорюватися ключові питання реалізації даної програми в даному кварталі.

Як говорили в давнину – «Всі дороги ведуть до Риму», а в наш час всі складові комунікаційної стратегії компанії ведуть до паблісіті. Римляни побудували масу доріг у військових і торгових цілях, і ці дороги, в прямому сенсі слова, вели у Вічне місто – Рим. Сьогодні всі зусилля компаній на шляху просування ведуть до позитивного паблісіті.

Паблісіті – цей термін має найбільш поширених значення. Перше – це відомість, популярність компанії, продукту або бренду. Друге – це популяризація, пропаганда, просування товару чи бренду на ринок шляхом впливу на споживача. Формування позитивного паблісіті часто є однією з головних задач маркетингових та PR-комунікацій. Цим словом можна об'єднати всі основні характеристики, що відрізняють успішний бренд – популярність серед цільової аудиторії, лояльне ставлення і довіру споживачів, престиж (Словник). Publicity – так би мовити, «родове», більш широке поняття, яке об'єднує PR, рекламу та інші види маркетингових комунікацій.

«Назва нашої маркетингової програми-2012 «Всі шляхи ведуть в Publicity» – це не просто данина відомому фразеологізму, але констатація важливої особливості Publicity Creating – вміння вирішити завдання кожного клієнта. Незалежно від того, чи має ваша компанія великий або середній PR-бюджет, чи представляє В2В або В2С сектор, зацікавлена в оффлайн- або онлайн-просуванні, знаходиться в Києві, або в будь-якому іншому регіоні, потребує просування в Україні, або в ближньому зарубіжжі – в будь-якому випадку, ваш шлях до позитивного стійкого publicity приведе Вас в компанію Publicity Creating», – говорить генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко.

Маркетингова програма 2012 року, таким чином, відображає готовність компанії ефективно вирішувати все розмаїття маркетингових і репутаційних завдань клієнтів – як корпоративних, так і роздрібних. А також налаштування Publicity Creating на збереження і навіть збільшення динаміки розвитку, постійне збільшення клієнтів.

У 2011 році, не в останню чергу завдяки реалізації маркетингової програми-2011 «Ми вирішуємо завдання клієнта», кількість клієнтів Publicity Creating збільшилася в 3 рази. На даний момент клієнтами Publicity Creating є компанії як В2В, так і В2С секторів, з різних регіонів України, які працюють на різних ринках. Їх об'єднує одне: Publicity Creating однаково ефективно формують позитивне пабліситі всіх цих компаній.

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?