Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Вирішуємо завдання клієнта по-новому: підсумки стратегічної сесії Publicity Creating
24 Січня 2011
 

Протягом січня 2011 року в компанії Publicity Creating відбулася стратегічна сесія, що містила низку тренінгів та практикумів з актуальної тематики, та пройшла під девізом «Ми вирішуємо завдання клієнтів по-новому».



Протягом січня 2011 року в компанії Publicity Creating відбулася стратегічна сесія, що містила низку тренінгів та практикумів з актуальної тематики, та пройшла під девізом «Ми вирішуємо завдання клієнтів по-новому».

Мета сесії - запровадження нових методів та підходів до PR-просування клієнтів і підвищення кваліфікаційного рівня персоналу. Потреба у проведенні сесії зумовлена також завершенням кризового періоду та збільшенням кількості клієнтів у компанії.

Серед тематики, що була розглянута та опрацьована фахівцями протягом сесії: «Нове 3D-мислення в PR», «Створення інформаційних ланцюжків», «Новий підхід до прес-подій», «Ефективні методи роботи в Інтернет та соціальних медіа», «Нові канали комунікацій», «П’ятизірковий сервіс для клієнтів» та інші.

Заключне заняття сесії було виїзним і завершилося створенням нових ефективних схем та алгоритмів роботи: як внутрішніх, так і зовнішніх, насамперед, для роботи з клієнтами. В ході сесії із доповідями виступали керівники та провідні фахівці компанії.

«На сьогодні ключовими інструментами в PR окрім текстів та фото, стає Інтернет-відео та коментарі в мережі. Традиційні PR-заходи відходять у минуле, на порядку денному – взаємопроникнення on-line і off-line методів. Компанії хочуть спілкуватись із своїми цільовими аудиторіями напряму, без посередництва ЗМІ, прагнуть побачити конкретний результат від піар-діяльності. Саме у цих напрямках і буде діяти Publicity Creating у 2011 році», - відзначив генеральний директор компанії Валерій Курейко.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?