Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity Creating – лідер рейтингу активності компаній в Інтернет та соцмережах
13 Жовтня 2011

Рейтинги PR-агентств: Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating здобула 1 місце в рейтингу “Social Media Activity Index 2011”, який було визначено за результатами дослідження, проведеного компанією ММГ Україна наприкінці вересня.



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating здобула 1 місце в рейтингу “Social Media Activity Index 2011”, який було визначено за результатами дослідження, проведеного компанією Міжнародна Маркетингова Група Україна наприкінці вересня 2011 р. 

В ході дослідження були вивчені корпоративні сайти, блоги і майданчики в популярних соціальних мережах 35-ти компаній, що представляють три напрямки діяльності – банки, FMCG і PR-послуги.
 

Організаторами дослідження було виділено близько 10 параметрів рівня активності компаній в Інтернет та соціальних мережах, серед них, наприклад, регулярність оновлення інформації, використання мультимедійних та інтерактивних форм, кількість «друзів» та фанів. По кожному параметру нараховувалась певна кількість балів, виходячи з кількісних і якісних даних. Власне Рейтинг рівня активності був складений, виходячи з кількості набраних балів за всіма показниками.
 

Як повідомляється на офіційній сторінці результатів дослідження, компанія Publicity Creating посіла перше місце серед PR-агенцій, набравши 32 бали та значно випередивши найближчих конкурентів (всього у рейтингу брали участь 15 агенцій).
 

Цікаво, що показник активності Publicity Creating в Інтернет та соціальних мережах виявився найвищим і у порівнянні з іншими галузями, що вивчались – банки та FMCG-компанії. Найбільше балів тут набрав один з українських банків – 31, що на 1 бал менше, ніж у Publicity Creating.
 

Варто додати, що дослідники ММГ Україна звернули особливу увагу на якісний бік наповнення таких майданчиків Publicity Creating в Інтернет, блогосфері та соціальних мережах:
• Корпоративний сайт
Блог на майданчику Livejournal
• Сторінка у Facebook
Мікроблог в Twitter
• Групав LinkedIn
• Особисті блоги Руслани Плис – управляючого партнера Publicity Creating:  на Ліга.Блоги і  на Корреспондент.Бізнес-блоги.  
 

«Лідерство Publicity Creating в даному рейтингу підтверджує професійне ставлення нашої компанії до PR в Інтернет та соціальних мережах, адже ми виявилися лідерами не лиши по кількісних, але і по якісних показниках. А це означає: компанія, яка досягла такого високого результату в сфері Інтернет-PR для себе, може гарантувати його і для своїх клієнтів» - відзначив Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?