Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity Creating: індивідуальний підхід до кожного клієнта
14 Липня 2011
 

Реалізація 3-го етапу маркетингової програми Publicity Creating «Ми вирішуємо завдання клієнта індивідуально» було розпочато 1 липня 2011 року.



У наш час PR-комунікації ускладнюються, стають різноманітнішими і вимагають індивідуального підходу. У той же час, підвищуються вимоги клієнтів до результативності та ефективності PR-програм.

Враховуючи ці тенденції, третій етап маркетингової програми компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating, який буде реалізовано в 3 кварталі 2011 року, присвячений принципу: «Ми вирішуємо завдання клієнта індивідуально».

У ході поточного етапу маркетингової програми буде проводитися навчання співробітників, тренінги з підвищення їх навичок у підготовці саме індивідуальних пропозицій для клієнта. Цьому питанню буде присвячена і третя у 2011 році стратегічна сесія компанії Publicity Creating, яка відбудеться у вересні.

Для клієнтів дуже важливо, щоб пропонована комунікаційна стратегія, програма або проект – були дійсно індивідуальними, враховували його особливості, специфіку, побажання, бюджет і т.д. Точно потрапити в потреби клієнта, виправдати його очікування – ключовий фактор конкурентоспроможності PR-агентства сьогодні.

«У нашій компанії цьому завжди приділялася велика увага», – говорить генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко, – «Клієнт може бути впевнений, що отримує в Publicity Creating справді «своє» рішення – яке відповідає його вимогам та очікуванням. Це наче костюм, пошитий точно по фігурі, – він значно зручніший, краще сидить і більш красиво виглядає», – додав директор Publicity Creating.

Реалізація 3-го етапу маркетингової програми Publicity Creating «Ми вирішуємо завдання клієнта індивідуально» було розпочато 1 липня 2011 року.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?