Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity Creating оголошує про своє репозиціонування
5 Травня 2006

Publicity Creating оголошує про своє репозиціонування відтепер компанія працює у сфері стратегічних комунікацій



Publicity Creating оголошує про своє репозиціонування відтепер компанія працює у сфері стратегічних комунікацій. У зв язку із цим, компанія змінила логотип та фірмовий стиль.


Як заявив Валерій Курейко,  директор Publicity Creating, репозиціонування компанії пов'язане із зміною ситуації на ринку, а також із творчим переосмисленням досвіду компанії. Відмінність Publicity Creating від інших операторів ринку PR та маркетингових комунікацій спрямованість на вирішення бізнес-завдань клієнта, збільшення вартості його бренду та формування репутації як нематеріального активу. Тому основна аудиторія, із якою контактують консультанти Publicity Creating це власники та співвласники компаній, члени правлінь та членів рад директорів.


Руслана Плис, керуючий партнер Publicity Creating, вважає, що сьогодні недостатньо просто "проводити заходи" чи "писати прес-релізи". "Ми діємо саме там, де потрібно, саме так, як потрібно, і саме на ті аудиторії, від яких залежать ринкові позиції компанії-клієнта. Стратегічні комунікації дозволяють замовнику досягнути своїх бізнес-завдань швидше та отримати стійкий довгостроковий результат", - відзначила вона.


Оскільки основою стратегічних комунікацій є зв'язки з громадськістю, Publicity Creating зберігає свою спеціалізацію, але розширює спектр та підвищує рівень своїх продуктів та послуг.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?