Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / PR у сфері trade-promo набирає обертів
10 Листопада 2009

Генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко найбільш затребуваними у сфері trade-promo вважає два види PR-інструментів: заходи та партнерські програми.



Підтримка системи продажів завжди була важливою, а в період кризи напрямок trade-promo для багатьох компаній залишився єдиним, у який вкладають зусилля та кошти. Не дивно, що PR, який впливає на продажі, теж залишився актуальним.

Генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко найбільш затребуваними у сфері trade-promo вважає два види PR-інструментів: заходи та партнерські програми.

PR активно допомагає в підтримці і розвитку стосунків із партнерами по маркетинговому ланцюжку, шляхом проведення семінарів, конференцій, майстер-класів та інших заходів. Експерти відзначають, що явка на подібні заходи значно підвищилася, а «порядок денний» став більш насиченим.

Цим же цілям служать і різноманітні PR-програми, спрямовані на партнерів. «Партнерські програми під час кризи стали більш конкретними і не такими довготривалими, як раніше. Адже сьогодні важливо отримати віддачу якнайскоріше: і для компанії, і для партнерів. Характерно, що багато компаній прагнуть проводити маркетингові акції саме в рамках PR-програм, оскільки в цьому випадку вони працюють краще», - відзначає Валерій Курейко.

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?