Стратегічні комунікації та PR
З січня цього року в компанії Publicity Creating успішно працює служба копірайтинга у складі 2 редакторів і 10 копірайтерів.
З січня цього року в компанії Publicity Creating успішно працює служба копірайтинга у складі 2 редакторів і 10 копірайтерів. У функції служби входить написання серій статей, в рамках PR-кампаній для клієнтів на різних ринках – від будівельного до автомобільного.
Основна перевага служби – можливість написання великої кількості якісних статейних матеріалів в порівняно короткі терміни. В цілому ж, служба може створити до 300 статей на рік.
На думку Руслани Плис, керуючого партнера Publicity Creating, створення якісних PR-матеріалів залишається актуальним питанням для українського ринку. "Далеко не кожен журналіст може написати більше, ніж 10 різних статей про одну і ту ж компанію або продукт, тоді як для PR-фахівця це нормально. Для роботи в службі копірайтинга ми привертаємо журналістів-практиків, які спеціалізуються по певних тематиках, але працюють вони на основі PR-стратегії і інформаційної моделі, розробленої під кожного клієнта. Поєднуючи PR-технології і професіоналізм журналістів, ми добиваємося прогнозованих результатів", - відзначила Руслана Плис.