Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Креативні сесії від Publicity Creating
16 Листопада 2009

Компанія Publicity Creating запропонувала нову послугу – проведення креативних сесій.



Криза вплинула на процес планування в компаніях: більшість зосередилися на тактичних кроках. В той же час, багато хто повертається до середньотермінового і стратегічного планування. Для того, щоб результати були ефективними, а сам процес планування цікавим, компанія Publicity Creating запропонувала нову послугу – проведення креативних сесій.

Учасники креативної сесії (керівники, топ-менеджери, начальники підрозділів, маркетологи, PR-менеджери, менеджери із зовнішніх і внутрішніх комунікацій, менеджери з реклами, HR-менеджери) в ході обговорення виробляють план, сценарій або алгоритм рішення певної задачі, актуальної для компанії у сфері маркетингових комунікацій та PR. У цьому їм допомагає тренер-консультант Publicity Creating, який організовує процес обговорення за спеціальною методикою.

Темою креативної сесії клієнт може обрати стратегічне або тактичне завдання, наприклад: розробку комунікаційного плану на квартал або півріччя, сценарій або план організації PR-заходу, розробку схеми взаємодії зі ЗМІ в нових умовах і т. д. Таким чином, креативні сесії доречні саме в кінці поточного – початку наступного року, коли зазвичай складють плани на наступний період.

«Креативна сесія – хороший інструмент вироблення рішень, який до того ж дозволяє залучити співробітників. Протягом сесії компанія вирішує реальну, а не «книжкову» задачу. У ході сесії використовуються нетрадиційні прийоми, що дозволяє «розбудити» креативність співробітників. Консультант не лише допомагає організувати процес обговорення, але й надає свої рекомендації. Як показує досвід проведення подібний сесій, у результаті клієнт отримує і рішення завдання, і задоволення від проведеної роботи», - відзначив Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.