Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Креативні сесії від Publicity Creating
16 Листопада 2009

Компанія Publicity Creating запропонувала нову послугу – проведення креативних сесій.



Криза вплинула на процес планування в компаніях: більшість зосередилися на тактичних кроках. В той же час, багато хто повертається до середньотермінового і стратегічного планування. Для того, щоб результати були ефективними, а сам процес планування цікавим, компанія Publicity Creating запропонувала нову послугу – проведення креативних сесій.

Учасники креативної сесії (керівники, топ-менеджери, начальники підрозділів, маркетологи, PR-менеджери, менеджери із зовнішніх і внутрішніх комунікацій, менеджери з реклами, HR-менеджери) в ході обговорення виробляють план, сценарій або алгоритм рішення певної задачі, актуальної для компанії у сфері маркетингових комунікацій та PR. У цьому їм допомагає тренер-консультант Publicity Creating, який організовує процес обговорення за спеціальною методикою.

Темою креативної сесії клієнт може обрати стратегічне або тактичне завдання, наприклад: розробку комунікаційного плану на квартал або півріччя, сценарій або план організації PR-заходу, розробку схеми взаємодії зі ЗМІ в нових умовах і т. д. Таким чином, креативні сесії доречні саме в кінці поточного – початку наступного року, коли зазвичай складють плани на наступний період.

«Креативна сесія – хороший інструмент вироблення рішень, який до того ж дозволяє залучити співробітників. Протягом сесії компанія вирішує реальну, а не «книжкову» задачу. У ході сесії використовуються нетрадиційні прийоми, що дозволяє «розбудити» креативність співробітників. Консультант не лише допомагає організувати процес обговорення, але й надає свої рекомендації. Як показує досвід проведення подібний сесій, у результаті клієнт отримує і рішення завдання, і задоволення від проведеної роботи», - відзначив Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?