Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Український PR-альянс прийняв Рекомендації з проведення PR-тендерів
10 Квітня 2009
Рекомендації підготовлено на основі вивчення практичного досвіду проведення тендерів на PR-послуги в Україні, а також міжнародного досвіду.

 



На початку квітня 2009 р. Український PR-альянс прийняв "Рекомендації з проведення тендерів на PR-обслуговування".

Рекомендації підготовлено на основі вивчення практичного досвіду проведення тендерів на PR-послуги в Україні, а також міжнародного досвіду. Рекомендації покликані зробити процес організації PR-тендерів більш прозорим, зрозумілим і етичним.

У документі висвітлені всі основні етапи проведення тендерів - від прийняття рішення про організацію тендеру до запрошення учасників, складання брифу, проведення презентацій та визначення переможця.

Рекомендації призначені як для компаній-організаторів, так і для агенцій-учасників тендерів.

Валерій Курейко, Віце-президент PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating, зазначив: "З настанням кризи, кількість тендерів на PR-обслуговування збільшилась. Організатори висувають нові вимоги до агентств, ставлять перед ними складніші завдання. Багато агентств, в свою чергу, готові запропонувати клієнтам більш ефективні рішення, оптимізувати бюджет. Разом з тим, ризики, пов'язані з проведенням фіктивних тендерів, демпінгом з боку окремих агентств, некоректною поведінкою окремих організаторів - посилилися. З метою мінімізації таких ризиків та розвитку цивілізованих відносин між учасниками та організаторами тендерів, сформульовані дані Рекомендації".
 

Текст Рекомендацій можна отримати, звернувшись за адресою info@upra.org.ua

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций