Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Український PR-альянс прийняв Рекомендації з проведення PR-тендерів
10 Квітня 2009
Рекомендації підготовлено на основі вивчення практичного досвіду проведення тендерів на PR-послуги в Україні, а також міжнародного досвіду.

 



На початку квітня 2009 р. Український PR-альянс прийняв "Рекомендації з проведення тендерів на PR-обслуговування".

Рекомендації підготовлено на основі вивчення практичного досвіду проведення тендерів на PR-послуги в Україні, а також міжнародного досвіду. Рекомендації покликані зробити процес організації PR-тендерів більш прозорим, зрозумілим і етичним.

У документі висвітлені всі основні етапи проведення тендерів - від прийняття рішення про організацію тендеру до запрошення учасників, складання брифу, проведення презентацій та визначення переможця.

Рекомендації призначені як для компаній-організаторів, так і для агенцій-учасників тендерів.

Валерій Курейко, Віце-президент PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating, зазначив: "З настанням кризи, кількість тендерів на PR-обслуговування збільшилась. Організатори висувають нові вимоги до агентств, ставлять перед ними складніші завдання. Багато агентств, в свою чергу, готові запропонувати клієнтам більш ефективні рішення, оптимізувати бюджет. Разом з тим, ризики, пов'язані з проведенням фіктивних тендерів, демпінгом з боку окремих агентств, некоректною поведінкою окремих організаторів - посилилися. З метою мінімізації таких ризиків та розвитку цивілізованих відносин між учасниками та організаторами тендерів, сформульовані дані Рекомендації".
 

Текст Рекомендацій можна отримати, звернувшись за адресою info@upra.org.ua

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?