Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Publicity Creating забезпечить клієнтам п’ятизірковий сервіс
5 Травня 2011
профессиональное pr агентство
профессиональное pr агентство
 
стратегическая сессия
качество pr услуг

27 квітня 2011 року в п’ятизірковому  готелі «Hyatt» відбулася друга в поточному році стратегічна сесія компанії Publicity Creating.



27 квітня 2011 року в п’ятизірковому столичному готелі «Hyatt» відбулася друга в поточному році стратегічна сесія компанії Publicity Creating. Сесія пройшла під девізом «Вирішуємо завдання з комфортом для клієнта», адже саме цей принцип є одним із ключових у діяльності компанії, і також відображає тему другого кварталу маркетингової програми 2011.

Мета сесії – виробити нові та удосконалити існуючі підходи до обслуговування, щоб забезпечити клієнтам п’ятизірковий сервіс у царині PR комунікацій.

Під час стратегічної сесії фахівці Publicity Creating, зокрема, заслухали доповіді своїх колег екаунт-менеджера Анастасії Смолянюк, PR-менеджера Богдана Горобчука, Internet PR менеджера Андрія Куліша.
Доповідачами було озвучено низку ідей щодо того, як саме зробити співпрацю Publicity Creating з клієнтами якнайбільш комфортною та зручною. Зокрема, зроблені кроки в реалізації стратегій оптимізації усіх комунікацій між компанією та клієнтами, блискавичного реагування на будь-які побажання клієнтів тощо. Доповіді чергувались із практичними завданнями та дискусіями з актуальних тем.


Підбиваючи підсумки сесії, генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко відзначив: «Питання якісного сервісу сьогодні вкрай актуальні, особливо на фоні збільшення кількості клієнтів та проектів. Розуміння бізнесу замовника, чіткий план дій, прозора схема співпраці, ефективні методи й технології, кваліфікований та мотивований персонал – це основні фактори, які забезпечують задоволення потреб наших клієнтів».
 

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?