Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Publicity Creating забезпечить клієнтам п’ятизірковий сервіс
5 Травня 2011
профессиональное pr агентство
профессиональное pr агентство
 
стратегическая сессия
качество pr услуг

27 квітня 2011 року в п’ятизірковому  готелі «Hyatt» відбулася друга в поточному році стратегічна сесія компанії Publicity Creating.



27 квітня 2011 року в п’ятизірковому столичному готелі «Hyatt» відбулася друга в поточному році стратегічна сесія компанії Publicity Creating. Сесія пройшла під девізом «Вирішуємо завдання з комфортом для клієнта», адже саме цей принцип є одним із ключових у діяльності компанії, і також відображає тему другого кварталу маркетингової програми 2011.

Мета сесії – виробити нові та удосконалити існуючі підходи до обслуговування, щоб забезпечити клієнтам п’ятизірковий сервіс у царині PR комунікацій.

Під час стратегічної сесії фахівці Publicity Creating, зокрема, заслухали доповіді своїх колег екаунт-менеджера Анастасії Смолянюк, PR-менеджера Богдана Горобчука, Internet PR менеджера Андрія Куліша.
Доповідачами було озвучено низку ідей щодо того, як саме зробити співпрацю Publicity Creating з клієнтами якнайбільш комфортною та зручною. Зокрема, зроблені кроки в реалізації стратегій оптимізації усіх комунікацій між компанією та клієнтами, блискавичного реагування на будь-які побажання клієнтів тощо. Доповіді чергувались із практичними завданнями та дискусіями з актуальних тем.


Підбиваючи підсумки сесії, генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко відзначив: «Питання якісного сервісу сьогодні вкрай актуальні, особливо на фоні збільшення кількості клієнтів та проектів. Розуміння бізнесу замовника, чіткий план дій, прозора схема співпраці, ефективні методи й технології, кваліфікований та мотивований персонал – це основні фактори, які забезпечують задоволення потреб наших клієнтів».
 

 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.