Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Український PR-альянс і Євроіндекс домовилися про співробітництво
7 Червня 2009
30 вересня 2009 р. в рамках виставки REX-2009,  під егідою UPRA відбудеться PR-форум.   

 



Український PR-альянс (UPRA) та компанія "Євроіндекс", яка є організатором найбільшої виставки медіа та маркетингу REX, уклали угоду про проведення PR-форуму в рамках виставки під егідою UPRA.

PR-форум в рамках виставки REX-2009 відбудеться 30 вересня 2009 р. (другий день виставки). Український PR-альянс виступить як організатор та фінансовий партнер проекту.

У рамках форуму для українських фахівців планується провести кілька заходів: як для професіоналів, так і для початківців, а також для всіх зацікавлених слухачів маркетингово-комунікаційної галузі України (круглий стіл, майстер-класи, ток-шоу).

Як зазначила Ірина Носар, директор з маркетингу компанії "Євроіндекс": "RR-форум – це невід'ємна складова REXу. Щорічно вектор форуму змінюється відповідно до тенденцій PR-індустрії. У нових економічних умовах дуже важливо відновити довіру й порозуміння між партнерами, адаптувати комунікаційні інструменти до нових потреб замовників, клієнтів".

Валерій Курейко, віце-президент PR-альянсу, вважає: "Форум має всі можливості, щоб спрямувати PR-ринок України в конструктивне русло розвитку, лишаючи за бортом усі переживання стосовно кризи, сконцентрувати увагу на позитивних тенденціях і трендах кінця 2009-го й початку 2010 років".

Інформаційний партнер заходу – www.publicity.kiev.ua
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?