Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / PR-підтрімка інвестицій в український готельний бізнес
10 Вересня 2008

Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating здійснено PR-підтрімку виходу на український ринок Sovereign Hospitality Holdings - міжнародного девелопера,  який планує стати одним з найбільших інвесторів в готельному бізнесі України. 



Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating здійснено PR-підтрімку виходу на український ринок Sovereign Hospitality Holdings - міжнародного девелопера,  який планує стати одним з найбільших інвесторів в готельному бізнесі України.  Вихід Sovereign Hospitality Holdings на  ринок України відбувається в рамках глобальної стратегії компанії на ринку СНД.


У рамках проекту Publicity Creating провела попередні PR-заходи, що включали інформування ЗМІ, моніторинг та аналіз інформаційного простору, а також  роботу із запитами журналістів. В результаті проведеної роботи були отримані публікації у діловій та спеціалізованій пресі, на провідних інтернет-ресурсах,  а також організовано декілька інтерв'ю.
Sovereign Hospitality Holdings – кувейтська компанія, яка входить до складу M.a. Kharafi Group і спеціалізується на проектах у сфері готельного бізнесу, туризму і нерухомості. Метою компанії є розширення своєї діяльності, за рахунок придбання стратегічних активів, а також фінансування і розвиток проектів у сегменті готельного бізнесу, туризму і нерухомості в світі і, зокрема, в Україні.


Так, розмір інвестицій в будівництво готельних комплексів в Україні може сягнути 1 млрд. дол. США. У будівництво готельних об'єктів в Росії компанія планує інвестувати 1,5 млрд. дол. США, в Казахстані – близько 1 млрд. дол. США, інвестиції плануються також в Азербайджані, Таджикистані та Узбекистані.

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?