Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating укладено угоду з Групою компаній «Рубін»
16 Лютого 2010

Publicity Creating укладено угоду про PR-просування Групи компаній „Рубін”, відомої на українському ІТ-ринку як ексклюзивний постачальник сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.



Publicity Creating укладено угоду про PR-просування Групи компаній „Рубін”, відомої на українському ІТ-ринку як ексклюзивний постачальник сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.

Publicity Creating буде виконувати PR-супровід усіх напрямів Групи компаній „Рубін”:

1. Мережа роздрібних магазинів „Рубін”, яка на сьогодні складається зі спеціалізованих салонів-магазинів у Києві та області. Крім того, до кінця року планується подальше розширення мережі.
2. Низка спеціалізованих Інтернет-магазинів.
3. Сервісний центр „Рубін”, що здійснює гарантійне й післягарантійне обслуговування продукції торгових марок ColorWay і RUBIN. Підрозділ сервісного центру – тестова лабораторія, головною метою якої є контроль за якістю продукції.
4. Виробничий центр „Рубін”, котрий забезпечує складання комп’ютерів ТМ RUBIN, а також підготовку сумісних витратних матеріалів до реалізації.
5. Логістичний центр „Рубін”, серед завдань якого – поставки ІТ-техніки й витратних матеріалів в Україну та по Україні.
6. Центр по роботі з торговими мережами і роздрібними точками „Рубін”.

«Publicity Creating має багаторічний позитивний досвід PR-просування клієнтів у ІТ-сфері, також неодноразово працювала з крупними компаніями, що мають кілька напрямів діяльності. У результаті запланованої кампанії ми плануємо досягти високих маркетингових результатів для клієнта», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.