Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating укладено угоду з Групою компаній «Рубін»
16 Лютого 2010

Publicity Creating укладено угоду про PR-просування Групи компаній „Рубін”, відомої на українському ІТ-ринку як ексклюзивний постачальник сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.



Publicity Creating укладено угоду про PR-просування Групи компаній „Рубін”, відомої на українському ІТ-ринку як ексклюзивний постачальник сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.

Publicity Creating буде виконувати PR-супровід усіх напрямів Групи компаній „Рубін”:

1. Мережа роздрібних магазинів „Рубін”, яка на сьогодні складається зі спеціалізованих салонів-магазинів у Києві та області. Крім того, до кінця року планується подальше розширення мережі.
2. Низка спеціалізованих Інтернет-магазинів.
3. Сервісний центр „Рубін”, що здійснює гарантійне й післягарантійне обслуговування продукції торгових марок ColorWay і RUBIN. Підрозділ сервісного центру – тестова лабораторія, головною метою якої є контроль за якістю продукції.
4. Виробничий центр „Рубін”, котрий забезпечує складання комп’ютерів ТМ RUBIN, а також підготовку сумісних витратних матеріалів до реалізації.
5. Логістичний центр „Рубін”, серед завдань якого – поставки ІТ-техніки й витратних матеріалів в Україну та по Україні.
6. Центр по роботі з торговими мережами і роздрібними точками „Рубін”.

«Publicity Creating має багаторічний позитивний досвід PR-просування клієнтів у ІТ-сфері, також неодноразово працювала з крупними компаніями, що мають кілька напрямів діяльності. У результаті запланованої кампанії ми плануємо досягти високих маркетингових результатів для клієнта», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?