Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating укладено угоду з Групою компаній «Рубін»
16 Лютого 2010

Publicity Creating укладено угоду про PR-просування Групи компаній „Рубін”, відомої на українському ІТ-ринку як ексклюзивний постачальник сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.



Publicity Creating укладено угоду про PR-просування Групи компаній „Рубін”, відомої на українському ІТ-ринку як ексклюзивний постачальник сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.

Publicity Creating буде виконувати PR-супровід усіх напрямів Групи компаній „Рубін”:

1. Мережа роздрібних магазинів „Рубін”, яка на сьогодні складається зі спеціалізованих салонів-магазинів у Києві та області. Крім того, до кінця року планується подальше розширення мережі.
2. Низка спеціалізованих Інтернет-магазинів.
3. Сервісний центр „Рубін”, що здійснює гарантійне й післягарантійне обслуговування продукції торгових марок ColorWay і RUBIN. Підрозділ сервісного центру – тестова лабораторія, головною метою якої є контроль за якістю продукції.
4. Виробничий центр „Рубін”, котрий забезпечує складання комп’ютерів ТМ RUBIN, а також підготовку сумісних витратних матеріалів до реалізації.
5. Логістичний центр „Рубін”, серед завдань якого – поставки ІТ-техніки й витратних матеріалів в Україну та по Україні.
6. Центр по роботі з торговими мережами і роздрібними точками „Рубін”.

«Publicity Creating має багаторічний позитивний досвід PR-просування клієнтів у ІТ-сфері, також неодноразово працювала з крупними компаніями, що мають кілька напрямів діяльності. У результаті запланованої кампанії ми плануємо досягти високих маркетингових результатів для клієнта», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?