Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating укладено угоду про просування ТМ Iren Bukur
17 Травня 2010
 

Компанія Publicity Creating уклала угоду про просування „живої косметики” української ТМ Iren Bukur на 2010 рік



Компанія Publicity Creating уклала угоду про просування „живої косметики” української ТМ Iren Bukur на 2010 рік.

Угодою передбачено просування торгової марки шляхом реалізації комплексної комунікаційної програми. У програмі такі PR-активності: інформаційний супровід (написання й поширення прес-релізів, новин, інших статейних матеріалів), заходи для преси, тестування продукції, піар-супровід розвитку власної роздрібної мережі торгової марки, встановлення партнерських відносин з редакціями спеціалізованих глянцевих видань, участь у радіо- та теле-програмах.

Також програмою просування передбачено спеціальні заходи для споживачів, які користуються продукцією ТМ Iren Bukur, зокрема вікторини й конкурси. Також буде здійснюватися PR-підтримка в Інтернет: ведення блогу, спілкування із споживачами, обговорення та коментарі, тощо.

Аудиторія, на яку спрямована комунікаційна програма із просування ТМ Iren Bukur, - це, насамперед, українські споживачі із рівнем доходів вище середнього, а також спеціалісти (косметологи, стилісти) та представники ЗМІ.

Генеральний директор Publicity Creating (Президент Publicity Group) Валерій Курейко зазначив: „Для ТМ Iren Bukur ми запропонували стратегічну програму, яка спрямована на аудиторії, думка котрих формує маркетинговий результат такої компанії. Причому в ній використовуються як традиційні інструменти, так і нові, зокрема, просування в мережі Інтернет”.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?