Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating укладено угоду про просування ТМ Iren Bukur
17 Травня 2010
 

Компанія Publicity Creating уклала угоду про просування „живої косметики” української ТМ Iren Bukur на 2010 рік



Компанія Publicity Creating уклала угоду про просування „живої косметики” української ТМ Iren Bukur на 2010 рік.

Угодою передбачено просування торгової марки шляхом реалізації комплексної комунікаційної програми. У програмі такі PR-активності: інформаційний супровід (написання й поширення прес-релізів, новин, інших статейних матеріалів), заходи для преси, тестування продукції, піар-супровід розвитку власної роздрібної мережі торгової марки, встановлення партнерських відносин з редакціями спеціалізованих глянцевих видань, участь у радіо- та теле-програмах.

Також програмою просування передбачено спеціальні заходи для споживачів, які користуються продукцією ТМ Iren Bukur, зокрема вікторини й конкурси. Також буде здійснюватися PR-підтримка в Інтернет: ведення блогу, спілкування із споживачами, обговорення та коментарі, тощо.

Аудиторія, на яку спрямована комунікаційна програма із просування ТМ Iren Bukur, - це, насамперед, українські споживачі із рівнем доходів вище середнього, а також спеціалісти (косметологи, стилісти) та представники ЗМІ.

Генеральний директор Publicity Creating (Президент Publicity Group) Валерій Курейко зазначив: „Для ТМ Iren Bukur ми запропонували стратегічну програму, яка спрямована на аудиторії, думка котрих формує маркетинговий результат такої компанії. Причому в ній використовуються як традиційні інструменти, так і нові, зокрема, просування в мережі Інтернет”.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.