Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating укладає нові угоди з клієнтами
17 Березня 2011
 


До середини березня компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала нові довгострокові угоди з низкою клієнтів із різних галузей бізнесу.
 



     До середини березня компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала нові довгострокові угоди з низкою клієнтів із різних галузей бізнесу.
Так, вже підписано 7 договорів: з філією німецької компанії ebm-papst в Україні (один з лідерів ринку європейського вентиляційного обладнання), компанією «Ліконд» (офіційний торговельний партнер DAIKIN в Україні та провідний оператор українського кондиціонерного ринку), ТМ IREN BUKUR (перший вітчизняний виробник живої косметики), Експрес-каталог і Пошторг-Україна (оператори дистанційної торгівлі), ДП «Е-Консалтинг» (розробник CRM-систем на платформі Microsoft Dynamics CRM®), а також ТМ ColorWay International (сумісні витратні матеріали).
     Більшість з цих клієнтів вже мають досвід співпраці з Publicity Creating, і підписання повторних договорів на просування підтверджує їх задоволення отриманими результатами - маркетинговими і репутаційними.
     Також на даний час співробітниками компанії ведеться робота з цілою низкою потенційних клієнтів у таких напрямках як фармацевтика, оргтехніка та аксесуари, будівельні матеріали, рітейл та інші, а також для громадських організацій.
      Publicity Creating пропонує своїм клієнтам ефективні методи просування, з акцентом на нові форми і методи комунікацій, інтеграцію оф-лайн і он-лайн, в рамках клієнтської програми «Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому».

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?