Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating підписано угоду щодо просування українського бренду витратних матеріалів
23 Лютого 2009
Компанія Publicity Creating підписала річний контракт на просування ТМ ColorWay – сумісні витратні матеріали для друку.


Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала річний контракт на просування ТМ ColorWay – сумісні витратні матеріали для друку. Комунікаційна програма, розроблена спеціально під потреби клієнта, має назву "По максимуму".

Основна мета програми– сприяти виходу ТМ ColorWay на перші позиції в трійці лідерів ринку витратних матеріалів, а також подальше формування репутації ТМ ColorWay як національного бренду. Комунікаційний план включає підготовку та поширення статей і новин, PR-матеріалів для Інтернет, проведення акцій для партнерів і споживачів, професійних фотографів. Кампанія також включає консалтинг і PR першої особи.

У межах співпраці Publicity Creating уже розроблена антикризова PR-програма й основні стратегічні продукти, провадиться моніторинг інформаційного простору і конкурентного середовища ринку.

Директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "З ColorWay наша команда працює третій рік. За цей час ринок витратних матеріалів отримав статистику, дослідження, багаторазово проводилися різноманітні тестування продукції, з'явилися круглі столи з тематики, тематичні огляди в спеціалізованій пресі. Безліч кінцевих споживачів дізналися про продукцію ТМ ColorWay, працювати з цією торговою маркою виявили бажання сотні партнерів з усіх регіонів України. Наші компетенції – це інформаційна складова просування, усебічний консалтинг, підбір ефективних інструментів, індивідуальний активний підхід. Для цього замовника застосовувалася модель формування ринку "під клієнта".

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?