Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating підписано угоду щодо просування українського бренду витратних матеріалів
23 Лютого 2009
Компанія Publicity Creating підписала річний контракт на просування ТМ ColorWay – сумісні витратні матеріали для друку.


Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала річний контракт на просування ТМ ColorWay – сумісні витратні матеріали для друку. Комунікаційна програма, розроблена спеціально під потреби клієнта, має назву "По максимуму".

Основна мета програми– сприяти виходу ТМ ColorWay на перші позиції в трійці лідерів ринку витратних матеріалів, а також подальше формування репутації ТМ ColorWay як національного бренду. Комунікаційний план включає підготовку та поширення статей і новин, PR-матеріалів для Інтернет, проведення акцій для партнерів і споживачів, професійних фотографів. Кампанія також включає консалтинг і PR першої особи.

У межах співпраці Publicity Creating уже розроблена антикризова PR-програма й основні стратегічні продукти, провадиться моніторинг інформаційного простору і конкурентного середовища ринку.

Директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "З ColorWay наша команда працює третій рік. За цей час ринок витратних матеріалів отримав статистику, дослідження, багаторазово проводилися різноманітні тестування продукції, з'явилися круглі столи з тематики, тематичні огляди в спеціалізованій пресі. Безліч кінцевих споживачів дізналися про продукцію ТМ ColorWay, працювати з цією торговою маркою виявили бажання сотні партнерів з усіх регіонів України. Наші компетенції – це інформаційна складова просування, усебічний консалтинг, підбір ефективних інструментів, індивідуальний активний підхід. Для цього замовника застосовувалася модель формування ринку "під клієнта".

 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?