Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating підписана угода про просування українського виробника клінкерної цегли
27 Лютого 2009
У межах угоди Publicity Creating буде здійснювати комплекс комунікацій в галузі репутаційного та маркетингового PR компанії і продукції ТМ "КлінКЕРАМ".

 



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating (Київ) уклала річний контракт на просування компанії "Керамейя" - провідного виробника клінкерної керамічної цегли.

У межах угоди Publicity Creating буде здійснювати комплекс комунікацій в галузі репутаційного та маркетингового PR компанії і продукції ТМ "КлінКЕРАМ": PR-кампанію в ЗМІ, PR-заходи, підтримку участі у виставках, консалтинг.
Компанія "Керамейя" працює на ринку з 2007 року і спеціалізується на виробництві клінкерної керамічної цегли –облицювального стінного матеріалу преміум-класу.

Компанія створена за підтримки інвестиційного венчурного фонду Horizon Capital. Обсяг інвестицій у запуск лінії з виробництва клінкерної цегли ТМ "КлінКЕРАМ" складає 18 млн. долл. США.

Виробничі площі компанії розташовані у місті Суми. Сьогодні на повну потужність працює лінія з виробництва клінкерної цегли, яка дозволяє випускати 30 млн. шт. цегли на рік. У планах компанії "Керамейя" - розширення асортименту продукції і виведення на ринок саббрендів "БрукКЕРАМ", "ДахКЕРАМ" та інших.

Директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "У зв'язку з кризою на будівельному ринку, великі виробники все більше уваги звертають на PR як ефективний інструмент, що сприяє вирішенню бізнес-завдань. Сьогодні в галузі комунікацій дуже важливими є активна позиція, грамотна інформаційна політика і комплексний підхід – це дозволить зберегти вкладені інвестиції".
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?