Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating підписана угода про просування українського виробника клінкерної цегли
27 Лютого 2009
У межах угоди Publicity Creating буде здійснювати комплекс комунікацій в галузі репутаційного та маркетингового PR компанії і продукції ТМ "КлінКЕРАМ".

 



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating (Київ) уклала річний контракт на просування компанії "Керамейя" - провідного виробника клінкерної керамічної цегли.

У межах угоди Publicity Creating буде здійснювати комплекс комунікацій в галузі репутаційного та маркетингового PR компанії і продукції ТМ "КлінКЕРАМ": PR-кампанію в ЗМІ, PR-заходи, підтримку участі у виставках, консалтинг.
Компанія "Керамейя" працює на ринку з 2007 року і спеціалізується на виробництві клінкерної керамічної цегли –облицювального стінного матеріалу преміум-класу.

Компанія створена за підтримки інвестиційного венчурного фонду Horizon Capital. Обсяг інвестицій у запуск лінії з виробництва клінкерної цегли ТМ "КлінКЕРАМ" складає 18 млн. долл. США.

Виробничі площі компанії розташовані у місті Суми. Сьогодні на повну потужність працює лінія з виробництва клінкерної цегли, яка дозволяє випускати 30 млн. шт. цегли на рік. У планах компанії "Керамейя" - розширення асортименту продукції і виведення на ринок саббрендів "БрукКЕРАМ", "ДахКЕРАМ" та інших.

Директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "У зв'язку з кризою на будівельному ринку, великі виробники все більше уваги звертають на PR як ефективний інструмент, що сприяє вирішенню бізнес-завдань. Сьогодні в галузі комунікацій дуже важливими є активна позиція, грамотна інформаційна політика і комплексний підхід – це дозволить зберегти вкладені інвестиції".
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.