Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating підписана угода про просування українського виробника клінкерної цегли
27 Лютого 2009
У межах угоди Publicity Creating буде здійснювати комплекс комунікацій в галузі репутаційного та маркетингового PR компанії і продукції ТМ "КлінКЕРАМ".

 



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating (Київ) уклала річний контракт на просування компанії "Керамейя" - провідного виробника клінкерної керамічної цегли.

У межах угоди Publicity Creating буде здійснювати комплекс комунікацій в галузі репутаційного та маркетингового PR компанії і продукції ТМ "КлінКЕРАМ": PR-кампанію в ЗМІ, PR-заходи, підтримку участі у виставках, консалтинг.
Компанія "Керамейя" працює на ринку з 2007 року і спеціалізується на виробництві клінкерної керамічної цегли –облицювального стінного матеріалу преміум-класу.

Компанія створена за підтримки інвестиційного венчурного фонду Horizon Capital. Обсяг інвестицій у запуск лінії з виробництва клінкерної цегли ТМ "КлінКЕРАМ" складає 18 млн. долл. США.

Виробничі площі компанії розташовані у місті Суми. Сьогодні на повну потужність працює лінія з виробництва клінкерної цегли, яка дозволяє випускати 30 млн. шт. цегли на рік. У планах компанії "Керамейя" - розширення асортименту продукції і виведення на ринок саббрендів "БрукКЕРАМ", "ДахКЕРАМ" та інших.

Директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "У зв'язку з кризою на будівельному ринку, великі виробники все більше уваги звертають на PR як ефективний інструмент, що сприяє вирішенню бізнес-завдань. Сьогодні в галузі комунікацій дуже важливими є активна позиція, грамотна інформаційна політика і комплексний підхід – це дозволить зберегти вкладені інвестиції".
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций