Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Publicity Creating організовано прес-конференцію для компанії „УКРНЕТ”
10 Червня 2010
 


2 червня в ІА УНІАН відбулася прес-конференція компанії „УКРНЕТ”



2 червня в ІА УНІАН відбулася прес-конференція компанії „УКРНЕТ”, на якій було озвучено плани розвитку національного інтернет-порталу UKR.NET на 2010 рік, який має намір стати лідером у якості стартової сторінки в Україні. Організаційну роботу з підготовки заходу виконано Publicity Creating.

Під час прес-конференції, яка викликала великий інтерес з боку ЗМІ, спікери відповіли на питання, котрі безпосередньо стосувалися теми заходу, а також різних аспектів діяльності компанії «УКРНЕТ».

Зокрема, спікери заявили, що для досягнення поставлених завдань вирішено випередити пошукові системи у якості стартової (домашньої) сторінки, оскільки сьогодні 26% українських користувачів Мережі починають використання Інтернету саме з пошуковиків.
Вийти на позиції найбільш популярної стартової сторінки в Україні, випередивши пошуковими, дозволить ціла низка переваг порталу UKR.NET, насамперед той факт, що більшість затребуваних сервісів, які користувачі шукають кожного дня, UKR.NET вже знайшов і зібрав на одній сторінці у зручному форматі.

При цьому цільовою аудиторією кампанії є Інтернет-користувачі у віці 21 – 49 років та офісні працівники.

Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: „PR є важливою складовою загальної програми комунікацій „УКРНЕТ”, з метою виходу національного інтернет-порталу UKR.NET на позицію найбільш популярної стартової сторінки в Україні. Це по-своєму унікальний проект, адже національний бренд здійснює класичну маркетингову флангову атаку на бренд міжнародний. Ми розуміємо, наскільки амбіційні плани ставить перед собою „УКРНЕТ”, і прагнемо точно потрапити в діапазон його індивідуальних потреб”.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?