Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / PR на ринку біопрепаратів для сільського господарства
6 Серпня 2010
 

Наприкінці липня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала угоду про співпрацю з СГП «Нива» (Євпаторія, АР Крим)



Наприкінці липня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала угоду про співпрацю з СГП «Нива» (Євпаторія, АР Крим) - провідним українським виробником біологічних препаратів для рослинництва, птахівництва і тваринництва під ТМ «BIONA».

В рамках співпраці запланована низка заходів для аудиторії В2В (семінари, конференції), прес-тур та інші заходи, підготовка та поширення інформаційних матеріалів у ЗМІ, PR в мережі Інтернет.


ТМ «BIONA» - лідер на ринку біологічних препаратів для аграрної промисловості України, що також експортуються у Росію та інші країни СНД. Продукція під цією торгівельною маркою дозволяє замінити використання хімічних препаратів (мінеральні добрива, пестициди, антибіотики) біологічними, і тим самим зробити кінцеву сільгосппродукцію екологічно чистою та безпечною для споживача. При цьому, за своєю ефективністю біопрепарати не поступаються хімічним.

«Наш досвід та портфоліо дозволяють запропонувати СГП «Нива», що є лідером у своєму сегменті агро-ринку, ефективні методи для досягнення поставлених завдань. Нам дуже приємно співпрацювати з новим клієнтом на агро-ринку, який в Україні є дуже перспективним» - зазначив з цього приводу генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.