Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / PR на ринку біопрепаратів для сільського господарства
6 Серпня 2010
 

Наприкінці липня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала угоду про співпрацю з СГП «Нива» (Євпаторія, АР Крим)



Наприкінці липня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала угоду про співпрацю з СГП «Нива» (Євпаторія, АР Крим) - провідним українським виробником біологічних препаратів для рослинництва, птахівництва і тваринництва під ТМ «BIONA».

В рамках співпраці запланована низка заходів для аудиторії В2В (семінари, конференції), прес-тур та інші заходи, підготовка та поширення інформаційних матеріалів у ЗМІ, PR в мережі Інтернет.


ТМ «BIONA» - лідер на ринку біологічних препаратів для аграрної промисловості України, що також експортуються у Росію та інші країни СНД. Продукція під цією торгівельною маркою дозволяє замінити використання хімічних препаратів (мінеральні добрива, пестициди, антибіотики) біологічними, і тим самим зробити кінцеву сільгосппродукцію екологічно чистою та безпечною для споживача. При цьому, за своєю ефективністю біопрепарати не поступаються хімічним.

«Наш досвід та портфоліо дозволяють запропонувати СГП «Нива», що є лідером у своєму сегменті агро-ринку, ефективні методи для досягнення поставлених завдань. Нам дуже приємно співпрацювати з новим клієнтом на агро-ринку, який в Україні є дуже перспективним» - зазначив з цього приводу генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?