Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Компанії Publicity Creating і „Е-Консалтинг” розпочали співпрацю в галузі PR
14 Червня 2010
 

На початку червня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала контракт на PR-просування одного з лідерів IT-ринку - компанії Е-Консалтинг.



На початку червня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала контракт на PR-просування одного з лідерів IT-ринку - компанії Е-Консалтинг.

У рамках програми, що є доволі насиченою, заплановано низку активностей, зокрема підготовка та розповсюдження новин та прес-релізів, статті для ділової аудиторії, а також проведення прес-заходів.

Компанія „Е-Консалтинг” працює на ринку IT та бізнес-консалтингу понад 8 років, пропонує програмні продукті у галузі автоматизованого управління продажами, маркетингом, взаємовідносинами із клієнтами. Для побудови високотехнологічних  управлінських систем, у тому числі галузевих рішень (XRM Insurance, XRM Banking, XRM Stadium, XRM Distribution, XRM Marketing, та інші) використовується платформа Microsoft Dynamics CRM, („Е-Консалтинг” має статус Золотого партнера Microsoft з компетенцією Microsoft Business Solutions).

Як зазначив генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко: «Наша компанія має великий досвід роботи на ринку IT, тому розуміємо важливість PR для цього сектору. Проект для такої високотехнологічної компаніії, як „Е-Консалтинг”, є цікавим насамперед через інформування ділового середовища про сучасні рішення, які дозволяють ефективно керувати бізнес-процесами компанії».
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?