Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Компанія Publicity Creating уклала угоду про співпрацю з видавництвом «Едіпресс Україна»
10 Лютого 2010
 

Компанія Publicity Creating уклала договір про співпрацю в галузі PR з видавництвом «Едіпресс Україна» на 2010 рік.

 


Компанія Publicity Creating уклала договір про співпрацю в галузі PR з видавництвом «Едіпресс Україна» на 2010 рік.

В рамках угоди планується PR-просування напрямку «Будівництво. Архітектура. Інтер'єр» і зокрема проекту «Сучасний будинок: економія, екологія, енергоефективність».

Основною метою програми є підвищення поінформованості споживачів і фахівців про технології, матеріали, устаткування, які відповідають сучасним вимогам економічності, енергоефективності і екологічної безпеки.

Заплановано низку заходів для маркетологів і бренд-менеджерів компаній-виробників і постачальників будматеріалів, а також фахівців будівельного ринку, що відбудуться у тому числі в рамках галузевих виставок і за участю громадських і державних організацій.

Ірина Михайлова, видавничий директор департаменту видань «Будівництво. Архітектура. Інтер'єр» компанії «Едіпресс Україна», відзначила: «Програма «Сучасний будинок» - це пріоритетний напрям у 2010 році. Питання формування екологічного мислення і донесення необхідності свідомого вибору населенням України енергоефективних матеріалів і технологій залишається найактуальнішим на сьогоднішній день. Ми раді об'єднати зусилля з Publicity Creating для досягнення ще більших результатів».

Валерій Курейко генеральний директор Publicity Creating, у свою чергу, сказав: "Будівельна галузь є для нас одним з пріоритетних напрямів. Упевнені, що велика кількість реалізованих проектів, знання специфіки ринку, налагоджені контакти зі спеціалізованими ЗМІ і оргкомітетами дозволять ефективно вирішувати завдання спільно з видавництвом «Едіпресс Україна», тим більше, що тема енергоефективних технологій для України дуже актуальна».

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?