Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Компанія Publicity Creating підписала угоду про співпрацю із оргкомітетом виставки InterAgro-2010
23 Серпня 2010

На початку серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала договір про партнерство з АТ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок». Угодою передбачено співпрацю в рамках виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «InterAgro-2010»



На початку серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала договір про партнерство з АТ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок». Угодою передбачено співпрацю в рамках виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «InterAgro-2010», яка пройде з 02 по 04 лютого 2011 року.

Договір передбачає організацію програми заходів в рамках виставки: семінарів, конференцій, презентацій та інших заходів для учасників і відвідувачів виставки.

«Аграрний ринок залишається одним з найбільш перспективних ринків в Україні, який щороку залучає все більші обсяги інвестицій. Ми маємо великий позитивний досвід роботи на агроринку, ефективні комунікаційні технології для просування компаній, продукції та послуг. Виставка «InterAgro-2010» є одним із таких інструментів» - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

InterAgro – найбільша зимова сільськогосподарська виставка в Україні. Вона охоплює усі сфери сільського господарства. Ця подія спрямована на просування сучасних технологій в агропромисловий комплекс, на виставці представлено повний спектр сільськогосподарської техніки та новітні науково-технічні розробки для професіоналів-аграріїв.
Виставка представляє основні напрямки інноваційного розвитку світового сільськогосподарського машинобудування і є унікальним торгівельним майданчиком для укладання контрактів на постачання сучасної вітчизняної та закордонної техніки.

 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.