Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Компанія Publicity Creating підписала угоду про співпрацю із оргкомітетом виставки InterAgro-2010
23 Серпня 2010

На початку серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала договір про партнерство з АТ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок». Угодою передбачено співпрацю в рамках виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «InterAgro-2010»



На початку серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала договір про партнерство з АТ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок». Угодою передбачено співпрацю в рамках виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «InterAgro-2010», яка пройде з 02 по 04 лютого 2011 року.

Договір передбачає організацію програми заходів в рамках виставки: семінарів, конференцій, презентацій та інших заходів для учасників і відвідувачів виставки.

«Аграрний ринок залишається одним з найбільш перспективних ринків в Україні, який щороку залучає все більші обсяги інвестицій. Ми маємо великий позитивний досвід роботи на агроринку, ефективні комунікаційні технології для просування компаній, продукції та послуг. Виставка «InterAgro-2010» є одним із таких інструментів» - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

InterAgro – найбільша зимова сільськогосподарська виставка в Україні. Вона охоплює усі сфери сільського господарства. Ця подія спрямована на просування сучасних технологій в агропромисловий комплекс, на виставці представлено повний спектр сільськогосподарської техніки та новітні науково-технічні розробки для професіоналів-аграріїв.
Виставка представляє основні напрямки інноваційного розвитку світового сільськогосподарського машинобудування і є унікальним торгівельним майданчиком для укладання контрактів на постачання сучасної вітчизняної та закордонної техніки.

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?