Стратегічні комунікації та PR
На початку серпня 2010 року компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating було укладено договір з АТ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок» про співпрацю
На початку серпня 2010 року компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating було укладено договір з АТ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок» про співпрацю в рамках виставки COMFORT HOUSE 2010, яка пройде з 21 по 24 вересня 2010 року.
Договором передбачено організацію різноманітних заходів, в тому числі семінарів, презентацій, конференцій для учасників та відвідувачів виставки, а також інформаційну підтримку запланованих заходів.
Виставка COMFORT HOUSE 2010 є логічним продовженням весняної виставки INTERBUDEXPO і буде подана в новому форматі, що відповідає сучасним вимогам ринкового попиту, насамперед у секторі приватного житлового будівництва. Особливий акцент виставки буде зроблений на енергозберігаючих і екологічно чистих матеріалах і технологіях, архітектурних і проектних рішеннях, а також декорі та ландшафтному дизайні.
На думку генерального директора Publicity Creating Валерія Курейка, розвиток і трансформація виставки COMFORT HOUSE обумовлені логічним розвитком українського будівельного ринку.