Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Для Publicity Creating травень став плідним на нові угоди
10 Травня 2011
 

Протягом травня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала низку нових угод із клієнтами та розпочала реалізацію відразу кількох проектів.



Протягом травня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating уклала низку нових угод із клієнтами та розпочала реалізацію відразу кількох проектів.
 

З ТОВ «Рубін» було укладено 2 угоди щодо просування ТМ ColorWay (сумісні витратні матеріали). Перша стосується PR-підтримки «ColorWay Partners’ Tour 2011», що проходить у 6 ключових регіонах країни, за участі відомих іноземних брендів. Друга угода – про розробку програми просування ТМ ColorWay International на ринки ближнього зарубіжжя (зокрема, Молдови).
 

У травні завершився проект щодо інформаційної підтримки НУСЕП (Нідерландсько-українська стала енергетична платформа) в рамках бізнес-форуму з питань енергоефективності та енергозбереження, під час якого зокрема відбулася прес-конференція для ЗМІ.
 

Окрім того, Publicity Creating розпочато роботи щодо просування ТМ Hoval: наразі відбувається релонч ТМ цього провідного європейського виробника промислового вентиляційного обладнання на ринку України. Зокрема, вже йде підготовка до семінару для проектувальників, що відбудеться в БЦ «Парус».
 

А для першого українського виробника живої косметики ТМ IREN BUKUR вже розпочалася розробка концепції і комплексної програми просування на 2011/2012 р.р.

Також наразі керівництво Publicity Creating проводить переговори із рядом потенційних клієнтів по таких напрямках, як будівництво, фармацевтика, юриспруденція, рітейл, промисловість, банківська сфера та інші.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?