Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Більше сервісів для споживачів – компанії Publicity Creating і Business Travel Leisure уклали угоду про співпрацю
13 Вересня 2010
 

Наприкінці серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating та оператор ринку ділового туризму компанія Business Travel Leisure підписали угоду про співпрацю.



Наприкінці серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating та оператор ринку ділового туризму компанія Business Travel Leisure підписали угоду про співпрацю.

Співпраця між професіоналами сфери PR та ділового туризму дозволить забезпечити клієнтам новий рівень сервісу. Зокрема, на ринок вийдуть нові інтегровані продукти, наприклад, нещодавно презентовані іncentive-тури Україною. Також буде запропоновано нові можливості з організації та проведення ділових поїздок в Україні та за кордон, корпоративних заходів, заходів для персоналу.

«В особі компанії Business Travel Leisure ми обрали надійного та гідного партнера, що прагне забезпечити найвищу якість послуг на ринку ділового туризму. Наша співпраця надасть нові переваги клієнтам. З нашого боку, насамперед, мова йде про креативну, комунікаційну та репутаційну складову, збільшення ефективності заходів, що проводяться» - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

Як зазначила Ганна Супрун, директор компанії Business Travel Leisure: «У процесі роботи, ми зрозуміли, що наші клієнти прагнуть отримувати більш досконалий рівень сервісу з організації incentive програм, який включав би у себе не тільки туристичні сервіси та відпрацьовану логістику, а й креативну частину. З метою задоволення потреб наших клієнтів ми обрали своїм партнером Publicity Creating, провідну компанію у сфері PR. Ми впевнені, що така форма співпраці допоможе найкращим чином задовольнити потреби наших клієнтів у досягненні їх бізнес цілей від проведення incentive заходів».

Творчий та індивідуальний підхід до розробки програм, оптимальні ціни та широкий вибір готелів, конференц-залів, елементів розважальної програми, дозволяють клієнтам обрати продукт, найбільш оптимальний у даний період.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?