Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Більше сервісів для споживачів – компанії Publicity Creating і Business Travel Leisure уклали угоду про співпрацю
13 Вересня 2010
 

Наприкінці серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating та оператор ринку ділового туризму компанія Business Travel Leisure підписали угоду про співпрацю.



Наприкінці серпня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating та оператор ринку ділового туризму компанія Business Travel Leisure підписали угоду про співпрацю.

Співпраця між професіоналами сфери PR та ділового туризму дозволить забезпечити клієнтам новий рівень сервісу. Зокрема, на ринок вийдуть нові інтегровані продукти, наприклад, нещодавно презентовані іncentive-тури Україною. Також буде запропоновано нові можливості з організації та проведення ділових поїздок в Україні та за кордон, корпоративних заходів, заходів для персоналу.

«В особі компанії Business Travel Leisure ми обрали надійного та гідного партнера, що прагне забезпечити найвищу якість послуг на ринку ділового туризму. Наша співпраця надасть нові переваги клієнтам. З нашого боку, насамперед, мова йде про креативну, комунікаційну та репутаційну складову, збільшення ефективності заходів, що проводяться» - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

Як зазначила Ганна Супрун, директор компанії Business Travel Leisure: «У процесі роботи, ми зрозуміли, що наші клієнти прагнуть отримувати більш досконалий рівень сервісу з організації incentive програм, який включав би у себе не тільки туристичні сервіси та відпрацьовану логістику, а й креативну частину. З метою задоволення потреб наших клієнтів ми обрали своїм партнером Publicity Creating, провідну компанію у сфері PR. Ми впевнені, що така форма співпраці допоможе найкращим чином задовольнити потреби наших клієнтів у досягненні їх бізнес цілей від проведення incentive заходів».

Творчий та індивідуальний підхід до розробки програм, оптимальні ціни та широкий вибір готелів, конференц-залів, елементів розважальної програми, дозволяють клієнтам обрати продукт, найбільш оптимальний у даний період.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.