Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Як потрапити у потреби клієнта?
25 Жовтня 2010
 

Як потрапити у потреби клієнта? Питання, яке не дає заснути представникам агентств і відповідь на яке, зокрема, шукали спеціалісти на VI PR-форумі, який нещодавно відбувся в рамках виставки REX 2010.



Як потрапити у потреби клієнта? Питання, яке не дає заснути представникам агентств і відповідь на яке, зокрема, шукали спеціалісти на VI PR-форумі, який нещодавно відбувся в рамках виставки REX 2010.

Для того, щоб зрозуміти, як потрапити в потреби клієнта, спеціалістам, насамперед, потрібно розуміти ці потреби як такі.

Про інтереси клієнта і агентства розповіли на третьому блоці VI PR-форуму в рамках виставки REX 2010, тема якого: «Потрапити в потреби клієнта: місія здійсненна. PR як соратник маркетингу».

Так, Валерій Курейко, Президент Українського PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating розповів, як отримати конкретний результат від роботи з PR-агентством. На його думку, результати будуть вагомими, якщо і клієнт, і агенція, спрямовують свої зусилля на досягнення показників у сфері маркетингу. Вартість піар-послуг, на думку Валерія Курейка, не повинна бути ні «низькою», ні «високою», а повинна бути «справедливою». Тобто, такою, що дозволяє агентству виконати задачі клієнта, а клієнту – отримати вказані послуги та результати за прийнятною для нього ціною.

Дана тема викликала резонанс, про що свідчить активна реакція публіки.

Визначною рисою форуму були кейси з інформацією про нещодавно реалізовані в Україні PR-проекти. Практичний досвід просування конкретних брендів був особливо цікавим та корисним для учасників форуму, серед яких зокрема були присутні маркетологи, PR-менеджери та бренд-менеджери.

Під час обговорення спікери, гості та учасники форуму підняли чимало актуальних питань взаємовідносин клієнтів і агенцій, в тому числі чіткість постановки задач з боку клієнта, якість обслуговування з боку агенцій та кваліфікацію персоналу з обох сторін.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?