Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Як потрапити у потреби клієнта?
25 Жовтня 2010
 

Як потрапити у потреби клієнта? Питання, яке не дає заснути представникам агентств і відповідь на яке, зокрема, шукали спеціалісти на VI PR-форумі, який нещодавно відбувся в рамках виставки REX 2010.



Як потрапити у потреби клієнта? Питання, яке не дає заснути представникам агентств і відповідь на яке, зокрема, шукали спеціалісти на VI PR-форумі, який нещодавно відбувся в рамках виставки REX 2010.

Для того, щоб зрозуміти, як потрапити в потреби клієнта, спеціалістам, насамперед, потрібно розуміти ці потреби як такі.

Про інтереси клієнта і агентства розповіли на третьому блоці VI PR-форуму в рамках виставки REX 2010, тема якого: «Потрапити в потреби клієнта: місія здійсненна. PR як соратник маркетингу».

Так, Валерій Курейко, Президент Українського PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating розповів, як отримати конкретний результат від роботи з PR-агентством. На його думку, результати будуть вагомими, якщо і клієнт, і агенція, спрямовують свої зусилля на досягнення показників у сфері маркетингу. Вартість піар-послуг, на думку Валерія Курейка, не повинна бути ні «низькою», ні «високою», а повинна бути «справедливою». Тобто, такою, що дозволяє агентству виконати задачі клієнта, а клієнту – отримати вказані послуги та результати за прийнятною для нього ціною.

Дана тема викликала резонанс, про що свідчить активна реакція публіки.

Визначною рисою форуму були кейси з інформацією про нещодавно реалізовані в Україні PR-проекти. Практичний досвід просування конкретних брендів був особливо цікавим та корисним для учасників форуму, серед яких зокрема були присутні маркетологи, PR-менеджери та бренд-менеджери.

Під час обговорення спікери, гості та учасники форуму підняли чимало актуальних питань взаємовідносин клієнтів і агенцій, в тому числі чіткість постановки задач з боку клієнта, якість обслуговування з боку агенцій та кваліфікацію персоналу з обох сторін.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций