Стратегічні комунікації та PR
1 жовтня 2009 р., в готелі «Інтерконтиненталь» відбулося засідання Українського PR-альянсу (UPRA). Основними темами обговорення стали підсумки V PR-форуму і тенденції на українському ринку PR.
1 жовтня 2009 р., в готелі «Інтерконтиненталь» відбулося засідання Українського PR-альянсу (UPRA). Основними темами обговорення стали підсумки V PR-форуму і тенденції на українському ринку PR.
Підводячи підсумки PR-форуму, який відбувся 30 вересня 2009 р., в рамках виставки REX 2009, Президент UPRA Валерій Курейко, зокрема, зазначив: «PR-форум відбувся, залучив близько 300 учасників - і це само по собі вже успіх. Такого розмаїття форматів, як цього року, на форумі ще не було. Найголовніше – спікери і учасники говорили не про кризу, а про вихід з неї, про роботу в посткризових реаліях. Піднімалися актуальні, гострі теми, і вони відкрито обговорювалися. Я упевнений, що форум активно сприяє подоланню кризових явищ і консолідацію галузі, спрямовує активних операторів ринку, фахівців на новий виток розвитку PR-індустрії в Україні. Галузь рухається далі, і в цілому, найгірше вже позаду».
Члени UPRA обговорили поточні тенденції українського ринку: ситуацію з тендерами на PR-обслуговування, цінову політику агенцій, можливості аутсорсингу PR-послуг. За результатами обговорення було прийнято Резолюцію. Також уточнювалися плани роботи Українського PR-альянсу до кінця 2009 року.