Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / В рамках міжнародної виставки «ІнтерАГРО 2011» вдруге відбувся День Агро-Маркетингу
3 Лютого 2011
 

3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІнтерАГРО» відбувся День Агро-Маркетингу.



3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІнтерАГРО» відбувся День Агро-Маркетингу. Організатори заходу - компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.

В ході Дня Агро-маркетингу, який пройшов у форматі сесії доповідей, керівники, маркетологи, менеджери з реклами та PR підприємств і організацій мали можливість послухати актуальні доповіді фахівців - від побудови репутації і просування компаній та брендів на сільськогосподарському ринку до лобіювання інтересів галузі.

Тема Дня Агро-маркетингу 2011 року: «Ефективні комунікації для операторів агроринку».

Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating, у своєму виступі розповів про тенденції та особливості PR-діяльності на агро-ринку у 2011 році. Так, він акцентував увагу присутніх на необхідності використання нових методів просування та назвав три ключові піар-продукти, які сьогодні має використовувати кожна компанія – це інформаційна модель, відео та соціальні мережі. Теза спікера про те, що в українському Інтернеті відео незабаром переможе текст, викликала дискусію в залі. Так само подискутували присутні з приводу стереотипів, які склалися щодо цільової аудиторії агро-компаній. На думку Валерія Курейка, цією аудиторією в абсолютній більшості випадків є власники, керівники та топ-менеджери, що приймають рішення і вже звикли шукати інформацію в Інтернеті, а зовсім не «пересічні селяни, які сидять у полі» і не мають доступу до Мережі.

Керівник ІАЦ Publicity, Руслана Плис, у своїй доповіді зупинилася на формуванні репутації компаній та підприємств агро-ринку. Зокрема, вона підкреслила, що репутація та рекомендації є одним з головних факторів вибору ділового партнера. «У компаній, що мають стійку позитивну репутацію, завжди продають більше, легше, і мають спрощений доступ до різного виду ресурсів (інвестиції, кредити)», - вважає вона. Розглянувши «репутаційні сходи», що через знання, розуміння та довіру ведуть до лояльності, Руслана Плис виділила ключові інструменти її побудови. Це, зокрема, PR першої особи та різноманітні PR-заходи.Спікер також приділила увагу реальним економіко-маркетинговим вигодам від позитивної репутації, які отримують виробники, агро-холдинги та корпорації.

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?