Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / В рамках міжнародної виставки «ІнтерАГРО 2011» вдруге відбувся День Агро-Маркетингу
3 Лютого 2011
 

3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІнтерАГРО» відбувся День Агро-Маркетингу.



3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІнтерАГРО» відбувся День Агро-Маркетингу. Організатори заходу - компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.

В ході Дня Агро-маркетингу, який пройшов у форматі сесії доповідей, керівники, маркетологи, менеджери з реклами та PR підприємств і організацій мали можливість послухати актуальні доповіді фахівців - від побудови репутації і просування компаній та брендів на сільськогосподарському ринку до лобіювання інтересів галузі.

Тема Дня Агро-маркетингу 2011 року: «Ефективні комунікації для операторів агроринку».

Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating, у своєму виступі розповів про тенденції та особливості PR-діяльності на агро-ринку у 2011 році. Так, він акцентував увагу присутніх на необхідності використання нових методів просування та назвав три ключові піар-продукти, які сьогодні має використовувати кожна компанія – це інформаційна модель, відео та соціальні мережі. Теза спікера про те, що в українському Інтернеті відео незабаром переможе текст, викликала дискусію в залі. Так само подискутували присутні з приводу стереотипів, які склалися щодо цільової аудиторії агро-компаній. На думку Валерія Курейка, цією аудиторією в абсолютній більшості випадків є власники, керівники та топ-менеджери, що приймають рішення і вже звикли шукати інформацію в Інтернеті, а зовсім не «пересічні селяни, які сидять у полі» і не мають доступу до Мережі.

Керівник ІАЦ Publicity, Руслана Плис, у своїй доповіді зупинилася на формуванні репутації компаній та підприємств агро-ринку. Зокрема, вона підкреслила, що репутація та рекомендації є одним з головних факторів вибору ділового партнера. «У компаній, що мають стійку позитивну репутацію, завжди продають більше, легше, і мають спрощений доступ до різного виду ресурсів (інвестиції, кредити)», - вважає вона. Розглянувши «репутаційні сходи», що через знання, розуміння та довіру ведуть до лояльності, Руслана Плис виділила ключові інструменти її побудови. Це, зокрема, PR першої особи та різноманітні PR-заходи.Спікер також приділила увагу реальним економіко-маркетинговим вигодам від позитивної репутації, які отримують виробники, агро-холдинги та корпорації.

 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення