Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / В рамках міжнародної виставки «ІнтерАГРО 2011» вдруге відбувся День Агро-Маркетингу
3 Лютого 2011
 

3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІнтерАГРО» відбувся День Агро-Маркетингу.



3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІнтерАГРО» відбувся День Агро-Маркетингу. Організатори заходу - компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.

В ході Дня Агро-маркетингу, який пройшов у форматі сесії доповідей, керівники, маркетологи, менеджери з реклами та PR підприємств і організацій мали можливість послухати актуальні доповіді фахівців - від побудови репутації і просування компаній та брендів на сільськогосподарському ринку до лобіювання інтересів галузі.

Тема Дня Агро-маркетингу 2011 року: «Ефективні комунікації для операторів агроринку».

Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating, у своєму виступі розповів про тенденції та особливості PR-діяльності на агро-ринку у 2011 році. Так, він акцентував увагу присутніх на необхідності використання нових методів просування та назвав три ключові піар-продукти, які сьогодні має використовувати кожна компанія – це інформаційна модель, відео та соціальні мережі. Теза спікера про те, що в українському Інтернеті відео незабаром переможе текст, викликала дискусію в залі. Так само подискутували присутні з приводу стереотипів, які склалися щодо цільової аудиторії агро-компаній. На думку Валерія Курейка, цією аудиторією в абсолютній більшості випадків є власники, керівники та топ-менеджери, що приймають рішення і вже звикли шукати інформацію в Інтернеті, а зовсім не «пересічні селяни, які сидять у полі» і не мають доступу до Мережі.

Керівник ІАЦ Publicity, Руслана Плис, у своїй доповіді зупинилася на формуванні репутації компаній та підприємств агро-ринку. Зокрема, вона підкреслила, що репутація та рекомендації є одним з головних факторів вибору ділового партнера. «У компаній, що мають стійку позитивну репутацію, завжди продають більше, легше, і мають спрощений доступ до різного виду ресурсів (інвестиції, кредити)», - вважає вона. Розглянувши «репутаційні сходи», що через знання, розуміння та довіру ведуть до лояльності, Руслана Плис виділила ключові інструменти її побудови. Це, зокрема, PR першої особи та різноманітні PR-заходи.Спікер також приділила увагу реальним економіко-маркетинговим вигодам від позитивної репутації, які отримують виробники, агро-холдинги та корпорації.

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций